Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Πολιτικό θρίλερ στο Χαϊδάρι

Λυμπέρης πυροβολεί Ντηνιακό, αλλά "πετυχαίνει" Κέντρη! Τεράστιο θέμα πολιτικής ηθικής για τον αντιδήμαρχο
Διαστάσεις πολιτικού θρίλερ παίρνει η επικοινωνιακή επίθεση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Τάσου Λυμπέρη, κατά της διοίκησης Ντηνιακού για παρανομίες σε αγορά οικοπέδου από τον Δήμο. Στην πραγματικότητα τα "σκάγια" παίρνουν τον νυν αντιδήμαρχο Γιάννη Κέντρη και την οικογένειά του, που φέρονται ότι εξαπάτησαν τον Δήμο για να προσποριστούν οικονομικό όφελος! Επίσημη αντίδραση από τον Γιάννη Κέντρη δεν έχει εκφραστεί, αλλά ήδη η υπόθεση τον πλήττει πολιτικά και όχι μόνο... Το γάντι σήκωσε ο Δημήτρης Τσατσαμπάς, που απάντησε στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου. 

Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο πρόεδρος Τ. Λυμπέρης προσπάθησε να προσπεράσει το θέμα που προαναφέραμε, αλλά παρενέβη ο Δ. Τσατσαμπάς, θυμίζοντας ότι είχαν συμφωνήσει να συζητηθεί το θέμα της καταγγελίας του. Ο πρόεδρος είπε ότι για να γίνει συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο πρέπει να είναι παρών ο κ. Θ. Σπηλιώτης (πρώην υπεύθυνος Δημοτικής Περιουσίας), καθώς και η Τεχνική Υπηρεσία και η νομική σύμβουλος του Δήμου. Δήλωσε πάντως ότι λυπάται που δεν ήξερε τα στοιχεία αυτά πιο πριν, για να τα στείλει στον εισαγγελέα, και πέρασαν 23 χρόνια!
Ο κ. Τσατσαμπάς, τόνισε πως ο πρόεδρος «Θα όφειλε, αν θα ήθελε να είναι αντικειμενικός και ακριβής και όχι να συκοφαντεί υπολήψεις ανθρώπων, πρώτα να διερευνήσει για μια τόσο σοβαρή καταγγελία με όλους τους αρμόδιους παράγοντες και στη συνέχεια όλα τα στοιχεία να τα δώσει στην κοινή γνώμη και στον εισαγγελέα. Το γεγονός όμως ότι το έκανε πριν έρθει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, για μας είναι μια ενέργεια άκρως συκοφαντική. Ζητώ ή να ξεκαθαρίσετε το θέμα ή να παραιτηθείτε», κατέληξε ο κ. Τσατσαμπάς.
«Επειδή με αποκάλεσε συκοφάντη, καλώ όποιον δημοτικό σύμβουλο θέλει, να πάρει την επιστολή που σας έχω κοινοποιήσει και να πάει αύριο το πρωί στον εισαγγελέα», του ανταπάντησε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου.

 Ο δήμαρχος Δημήτρης Μαραβέλιας κατηγόρησε τον Δ. Τσατσαμπά διότι, όπως είπε, επιχειρεί να συσκοτίσει το Δημοτικό Συμβούλιο για την υποβάθμιση της εκπαίδευσης στη Γρηγορούσα και την υπόθεση Δεληνικόλα, καθώς και ότι σκόπιμα εμπλέκει την οικογένεια Σαράκη - Κέντρη, για πολιτικούς λόγους.
Ο Μιχάλης Σελέκος ανέφερε πως κατά τη γνώμη του πρέπει να γίνει μια οργανωμένη συζήτηση στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, γιατί πραγματικά είναι πολύ σοβαρά αυτά τα ζητήματα και τόνισε πως η παράταξη του ήταν εναντίον των αποδεσμεύσεων.
Ο κ. Λυμπέρης ισχυρίστηκε πως έχει γραφτεί ένα ντοσιέ ολόκληρο από τον υπεύθυνο της Δημοτικής Περιουσίας, το οποίο έχει δοθεί στις παρατάξεις, κάτι το οποίο αμφισβήτησαν οι δημοτικοί σύμβουλοι (προεξάρχοντος του Αριστείδη Πανόπουλου), λέγοντας ότι η μόνη ενημέρωση που έχει δοθεί είναι από την αντιδήμαρχο Ελένη Καμπόλη στα μέλη της Επιτροπής Δημοτικής Περιουσίας. Τελικά ο κ. Λυμπέρης ανακοίνωσε πως μετά από πρόταση του δημάρχου το θέμα θα τεθεί σε επόμενη οργανωμένη συζήτηση.
 «Η συμπεριφορά σας είναι απαράδεκτη ως προέδρου», του απάντησε η Αθηνά Μπούτση. «Θα  συμφωνήσω  στο αμέσως επόμενο Συμβούλιο, οργανωμένα.
Είναι αυτονόητο πως δεν θα συμμετέχετε ως πρόεδρος Δημοτικό Συμβούλιο,  γιατί σας αφορά και η βιασύνη σας να ξεπεραστεί το θέμα δεν συνάδει με τις καταγγελίες σας», είπε ο κ. Τσατσαμπάς στον κ. Λυμπέρη.ΠΗΓΗ: xaidarisimera

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου