Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Από τις 5 το απόγευμα κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό σε Σύνταγμα και Ευαγγελισμό


Κλειστοί με εντολή της αστυνομίας θα παραμείνουν οι σταθμοί του Μετρό Σύνταγμα και Ευαγγελισμός από τις 17:00, λόγω του συλλαλητηρίου που είναι προγραμματισμένο για τις 19:00 στην πλατεία Συντάγματος.


Η αστυνομία, προχώρησε στο «λουκέτο» των δύο σταθμών του Μετρό δύο ώρες πριν από το συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί στο Σύνταγμα, προκειμένου να αποφευχθούν επεισόδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου