Δήλωση του Γιώργου Σιδέρη:
Με
αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών η Λαϊκή Συσπείρωση
Περιστερίου καλεί κάθε νέο άνθρωπο να μη συμβιβαστεί με έναν τρόπο ζωής
που προβάλλει την ατομική “φυγή” και την αποξένωση ως λύση.
Χρόνο με το
χρόνο αυξάνεται η χρήση στις μαθητικές ηλικίες, μειώνεται η ηλικία
πρώτης επαφής με τα ναρκωτικά, αυξάνονται τα ποσοστά υπερβολικής
κατανάλωσης αλκοόλ και προβληματικής ενασχόλησης με τα τυχερά παιχνίδια
και τα social media στους εφήβους.
Η στρατηγική της ΕΕ και η σύμπλευση
όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων στη χώρα μας ευθύνονται για τα τραγικά
αποτελέσματα που βιώνουμε και σε αυτόν τον τομέα. Διαχρονικά προβάλλουν
αντιεπιστημονικά και αντιδραστικά ιδεολογήματα, όπως η θεωρία του
“λειτουργικού” χρήστη, στήριξαν την πολιτική “μείωσης της βλάβης”, την
είσοδο ιδιωτών και ΜΚΟ στον ευαίσθητο κοινωνικό τομέα της πρόληψης και
απεξάρτησης.
Η κυβέρνηση της ΝΔ διαλύει τα “στεγνά” θεραπευτικά
προγράμματα και την πρόληψη, με ορατά ήδη τα τραγικά αποτελέσματα για τα
οποία είχαν προειδοποιήσει εργαζόμενοι, επιστημονικοί και κοινωνικοί
φορείς που αντιτάχθηκαν στην ίδρυση του ΕΟΠΑΕ. Κάνουμε έκκληση στον κάθε
δημότη Περιστερίου να δυναμώσει τον αγώνα για να μην κλείσει το Κέντρο
Πρόληψης του Δήμου Περιστερίου “Οδοιπορικό” που εδώ και τρεις
δεκαετίες καταθέτει την ψυχή του στη στήριξη των νέων ανθρώπων. Στον
αγώνα μπροστά, για μια κοινωνία ελεύθερη από ναρκωτικά και όχι με
“ελεύθερα” τα ναρκωτικά.
Γιώργος Σιδέρης
Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Περιστερίου και Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ
* Φωτό από την παρέμβαση του "Οδοιπορικό" στην πλατεία Δημαρχείου στο Περιστέρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου