Ο δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας έκανε ανακατατάξεις στην διοίκηση του Δήμου και δημοσιοποιεί την απόφαση ορισμού ως Αντιδημάρχου του κ. Κολιάκου Νικόλαου,
την απόφαση τροποποίησης ορισμού των Αντιδημάρχων κ.κ. Λεωτσάκου Ανδρέα, Μίχου
Σπυρίδωνα, Πρεντάκη Παντελή, καθώς και την απόφαση τροποποίησης ορισμού των
Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΟΥ
Oρίζουμε ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Αγίας Βαρβάρας το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νικόλαο Κολιάκο χωρίς μισθό. Επίσης στον ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζουμε τις εξής αρμοδιότητες:
Oρίζουμε ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Αγίας Βαρβάρας το Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νικόλαο Κολιάκο χωρίς μισθό. Επίσης στον ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζουμε τις εξής αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία των θεμάτων Παιδείας και Σχολικών Επιτροπών .
2. Τη μέριμνα και εποπτεία για τη φύλαξη , προστασία, συντηρήσεις και επισκευές σχολικών κτιρίων.
3. Την εποπτεία των δημοτικών κτιρίων.
4. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών και πανηγύρεων.
5. Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη αποκατάστασης.
6. Την εποπτεία , την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων.
7. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
8. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Τροποποιούμε υπ΄αριθ: 33/ 9.1.2013 απόφαση μας με την οποία ορίστηκε Αντιδήμαρχος ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Σπυρίδωνας Μίχος και του μεταβιβάζουμε εκ νέου τις εξής αρμοδιότητες.
1. Την εποπτεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Αγίας Βαρβάρας .
2. Την εποπτεία των Τεχνικών συνεργείων του Δήμου Αγίας Βαρβάρας.
3. Την εποπτεία του τμήματος επισκευών – συντήρησης καθώς και την ευθύνη αποκατάστασης φθορών οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων .
4. Την εποπτεία , την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού της πόλης .
5. Την εποπτεία των επιτροπών και οργάνων επιθεώρησης ελέγχου και σφράγισης καταστημάτων και παρακολούθησης της σύννομης λειτουργίας τους.
6. Την εποπτεία και τον έλεγχο για την ομαλή υλοποίηση των έργων (ΜΕΤΡΟ κ.α ) για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας της πόλης και την υποστήριξη της ποιότητας ζωής των κατοίκων.
7. Την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς.
8. Την αρμοδιότητα για θέματα διαφάνειας.
9. Την εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).
10. Την εποπτεία του τμήματος Πολιτικής Προστασίας (ΠΣΕΑ).
11. Την ευθύνη για θέματα Αθλητισμού & Νεολαίας.
12. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
13. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Τροποποιούμε υπ΄αριθ 34/ 9.1. 2013 απόφαση μας με την οποία ορίστηκε Αντιδήμαρχος ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ανδρέας Λεωτσάκος και του μεταβιβάζουμε εκ νέου τις εξής αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία του τμήματος Καθαριότητας.
2. Την εποπτεία του Γραφείου Κινήσεως και του σταθμού δημοτικών αυτοκινήτων.
3. Την εποπτεία, φροντίδα , συντήρηση και φύλαξη των παιδικών χαρών.
4. Τη μέριμνα για την περισυλλογή και απόσυρση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.
5. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα.
6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.
Αναθέτει χωρίς αμοιβή στα παρακάτω μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου , όπως αναλύονται παρακάτω:
1. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Ειρήνη Ανδρουλάκη
α)την εποπτεία του Τμήματος Τρίτης Ηλικίας β) την εποπτεία των προγραμμάτων «Βοήθεια στο σπίτι» και ΚΗΦΗ γ) την εποπτεία της Δημοτικής Τράπεζας Αίματος και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
2. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Mαρία Γκόβα:
2. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Mαρία Γκόβα:
α)την εποπτεία των δραστηριοτήτων του Δήμου και της ΔΗΚΕΑΒ στους τομείς του Πολιτισμού και της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης β) τη λειτουργία της δημοτικής βιβλιοθήκης και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
3. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Σοφία Σαββίδου την εποπτεία των
Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία της υπηρεσίας αυτής διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
4. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Σάββα Σαββίδη τον εντοπισμό των προβλημάτων που επηρεάζουν την αισθητική και λειτουργικότητα της πόλης ( φθορών, βλαβών, αυθαιρέτων κλπ ) και την προώθησή τους προς επίλυση και αποκατάσταση.
5. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Θεμιστοκλή Ντάβιο την εποπτεία του τμήματος Κηποτεχνίας και Πρασίνου και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
Τροποποιούμε υπ΄αριθ 32/9/1/2013 απόφαση μας με την οποία ορίστηκε Αντιδήμαρχος ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Παντελής Πρεντάκης και του μεταβιβάζουμε εκ νέου τις εξής αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία του Τμήματος Εσόδων και της Δημοτικής περιουσίας.
2. Την υπογραφή των αναλυτικών καταστάσεων μισθοδοσίας και χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής μισθοδοσίας για το προσωπικό, τα χρηματικά εντάλματα για την πληρωμή των ενοικιαζόμενων χώρων , καθώς και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής ΔΕΚΟ.
3. Την εποπτεία του Γραφείου Προμηθειών και την ευθύνη για την προετοιμασία και διεκπεραίωση όλων των προμηθειών του Δήμου.
4. Την εποπτεία του τμήματος Μηχανοργάνωσης και Πληροφορικής.
5 .Την παρακολούθηση των θεμάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και GIS, WI-FI spots καθώς και τη φροντίδα για την εφαρμογή μηχανογραφικού εξοπλισμού και λογισμικών προγραμμάτων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των Υπηρεσιών του Δήμου.
6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΚΑΠΛΑΝΗΣ
3. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Σοφία Σαββίδου την εποπτεία των
Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία της υπηρεσίας αυτής διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
4. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Σάββα Σαββίδη τον εντοπισμό των προβλημάτων που επηρεάζουν την αισθητική και λειτουργικότητα της πόλης ( φθορών, βλαβών, αυθαιρέτων κλπ ) και την προώθησή τους προς επίλυση και αποκατάσταση.
5. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Θεμιστοκλή Ντάβιο την εποπτεία του τμήματος Κηποτεχνίας και Πρασίνου και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών εγγράφων και αλληλογραφίας.
Τροποποιούμε υπ΄αριθ 32/9/1/2013 απόφαση μας με την οποία ορίστηκε Αντιδήμαρχος ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Παντελής Πρεντάκης και του μεταβιβάζουμε εκ νέου τις εξής αρμοδιότητες:
1. Την εποπτεία του Τμήματος Εσόδων και της Δημοτικής περιουσίας.
2. Την υπογραφή των αναλυτικών καταστάσεων μισθοδοσίας και χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής μισθοδοσίας για το προσωπικό, τα χρηματικά εντάλματα για την πληρωμή των ενοικιαζόμενων χώρων , καθώς και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής ΔΕΚΟ.
3. Την εποπτεία του Γραφείου Προμηθειών και την ευθύνη για την προετοιμασία και διεκπεραίωση όλων των προμηθειών του Δήμου.
4. Την εποπτεία του τμήματος Μηχανοργάνωσης και Πληροφορικής.
5 .Την παρακολούθηση των θεμάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και GIS, WI-FI spots καθώς και τη φροντίδα για την εφαρμογή μηχανογραφικού εξοπλισμού και λογισμικών προγραμμάτων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των Υπηρεσιών του Δήμου.
6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
7. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΚΑΠΛΑΝΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου