Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Στο Περιστέρι η κατάσταση επιδεινώνεται διαρκώς, Πρωτοβουλία Πολιτών στο Περιστέρι

Η Πρωτοβουλία Πολιτών στο Περιστέρι πραγματοποίησε την πρώτη ανοιχτή
εκδήλωση στο Λόφο Αξιωματικών, την Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013.

Από τα μέλη της προσωρινής επιτροπής αναπτύχθηκαν οι θέσεις της για τα
προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα  η ελληνική κοινωνία, από τις επιπτώσεις των
καταστροφικών μνημονίων και ιδιαίτερα  η πόλη μας.
Στη πόλη μας, το Περιστέρι, η κατάσταση επιδεινώνεται διαρκώς, ενώ η δημοτική

αρχή αρκείται μόνο στα γνωστά επικοινωνιακά τερτίπια και στις αποσπασματικές
διαφημιζόμενες κινήσεις φιλανθρωπίας, απουσιάζοντας πλήρως από τους αγώνες για
να μην κλείσει το Κέντρο Υγείας, τα  σχολεία, οι  δομές κοινωνικής πρόνοιας…
Στο γόνιμο διάλογο που ακολούθησε με τους πολίτες της περιοχής, αλλά και με
τοπικές συλλογικότητες αλληλεγγύης, έγιναν προτάσεις για πραγματοποίηση
εκδηλώσεων με θέματα σχετικά με την υπεράσπιση της δημοκρατίας,
ενεργοποίησης της νεολαίας, πολιτισμού, αντιμετώπιση της ανεργίας, προστασίας
του περιβάλλοντος, αλλά πάνω απ’ όλα  δημιουργίας ενός μετώπου, ανοιχτού,
δημοκρατικού, διεκδικητικού, με τους πολίτες στο κέντρο των εξελίξεων, που θα
αλλάξει οριστικά τα βαλτωμένα πράγματα στο Περιστέρι.
Στην κατεύθυνση αυτή η Πρωτοβουλία Πολιτών θα κάνει τη δεύτερη ανοιχτή
συνάντηση στο Μπουρνάζι, την 18 Ιουλίου, ημέρα Πέμπτη και ώρα 8 μ.μ, στην
πιτσαρία «Νικόλας», στη διασταύρωση των οδών Σολωμού και Μονεμβασιάς.
Σας περιμένουμε

Πρωτοβουλία Πολιτών στο Περιστέρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου