Κάτω από τις πιέσεις της Δημοτικής Αρχής και το βάρος της συγκινητικής αλληλεγγύης που εισέπραξε και συνεχίζει να εισπράττει ευρύτερα η κυρία Αλεξάνδρα, η εταιρεία «doValue» αναγκάστηκε να εμφανιστεί και να δεχτεί την εδώ και καιρό πρόταση συγγενικού προσώπου να μπει εγγυητής. Ξαφνικά, η εταιρεία μπόρεσε, ως εκ… θαύματος, τον 1 χρόνο αποπληρωμής να τον κάνει 35 χρόνια!
Παραμένουμε ετοιμοπόλεμοι στο πλευρό της κυρίας Αλεξάνδρας! Εδώ και τώρα η «doValue» να φέρει πρόταση ρύθμισης σε μηνιαία δόση που να μπορεί η χαμηλοσυνταξιούχος συνδημότισσα μας να ανταπεξέλθει!
Απαιτούμε να αφαιρέσει από τις 140.000 ευρώ τις 50.000 ευρώ που είναι τόκοι πάνω στους τόκους για όσο διάστημα το δάνειο παρέμεινε αρρύθμιστο, χωρίς ευθύνη της κυρίας Αλεξάνδρας, η οποία προσπαθούσε επανειλημμένα για ρύθμιση!
Η διορία έχει τελειώσει! Ο καθένας αναλαμβάνει την ευθύνη του! Όλη η πόλη μια γροθιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου