Το τμήμα Εικαστικών Ενηλίκων Δήμου Πετρούπολης πραγματοποιεί αύριο
(29/6, 19:30), στον 3ο όροφο του Πνευματικού Κέντρου (Μπουμπουλίνας 59 &
Αθ. Διάκου), τα εγκαίνια της ετήσιας έκθεσής του.
Τα μέλη του τμήματος παρουσιάζουν αντιπροσωπευτικά δείγματα των έργων που δημιούργησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς, υπό την καθοδήγηση της εικαστικού Όλγας Σίμου.
Η έκθεση θα διαρκέσει έως την Τετάρτη 1 Ιουλίου και θα λειτουργεί από τις 19:00 έως τις 22:00.
Η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου