Η πρόληψη σώζει ζωές
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η διήμερη δράση δωρεάν προληπτικού ελέγχου για το ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 17 και 19 Ιουνίου 2026 από το ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Περιστερίου, σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και το διαγνωστικό κέντρο Κοσμοϊατρική.
Συνολικά εξετάστηκαν 67 δημότες, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να υποβληθούν δωρεάν σε προληπτικό έλεγχο από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.
Το ανεύρυσμα κοιλιακής αορτής αποτελεί μία σοβαρή πάθηση, η οποία συχνά δεν εμφανίζει συμπτώματα στα αρχικά της στάδια. Η έγκαιρη διάγνωση μέσω προληπτικών εξετάσεων μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική για την προστασία της υγείας και της ζωής των πολιτών.
Η Αντιδήμαρχος Υγείας, Παρασκευή Αρσενοπούλου – Καγιά δήλωσε:
«Η πρόληψη αποτελεί το σημαντικότερο μέσο προστασίας της υγείας μας. Μέσα από αυτή τη σημαντική δράση προσφέραμε στους συμπολίτες μας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έναν πολύτιμο προληπτικό έλεγχο, συμβάλλοντας στην έγκαιρη διάγνωση και στην προστασία της υγείας τους.
Με τη διαρκή στήριξη του Δημάρχου Περιστερίου Ανδρέα Π. Παχατουρίδη συνεχίζουμε να υλοποιούμε δράσεις που ενισχύουν την πρόληψη και την προαγωγή της υγείας, επενδύοντας στην ποιότητα ζωής και στην ευημερία των δημοτών μας.»
Ο Δήμος Περιστερίου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ), την Κοσμοϊατρική, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και όλους τους πολίτες που συμμετείχαν στη δράση, συμβάλλοντας στην επιτυχή ολοκλήρωσή της.
Ο Δήμος Περιστερίου συνεχίζει να αναπτύσσει πρωτοβουλίες πρόληψης, ενημέρωσης και προαγωγής της υγείας, προσφέροντας στους δημότες σημαντικές υπηρεσίες προληπτικού ελέγχου και ενισχύοντας έμπρακτα την κοινωνική πολιτική και τη δημόσια υγεία στην πόλη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου