Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Βαγγέλης Ντηνιακός"Δύο Χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο-Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο"

 

 Βαγγέλης Ντηνιακός δημοσιοποίησε βίντεο για την κατάσταση σε συγκεκριμένο σημείο επί της λεωφόρου Αθηνών με τίτλο: "Δύο Χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο-Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο"

 

Το 2024 και το 2025 αναδείξαμε δημόσια την κατάσταση στο συγκεκριμένο σημείο.
 
Σήμερα επιστρέφουμε και δυστυχώς η εικόνα δεν έχει αλλάξει.
Πριν αρχίσουν οι γνωστές «εύκολες» απαντήσεις, ας θυμηθούμε ένα απλό γεγονός:
 
➡️ Από το 2024, η αρμοδιότητα για το συγκεκριμένο σημείο ανήκει στον Δήμο. Μέχρι τότε, η ευθύνη ανήκε στην Περιφέρεια και όχι στη δημοτική μας αρχή.
Δεν κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Καταγράφουμε την πραγματικότητα και ζητάμε το αυτονόητο: μια πόλη καθαρή και με σεβασμό στους δημότες της.
Η εικόνα μιλάει από μόνη της.
📹 Δείτε το βίντεο και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
 
 https://www.facebook.com/reel/1049582560970298

 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου