Βαγγέλης Ντηνιακός δημοσιοποίησε βίντεο για την κατάσταση σε συγκεκριμένο σημείο επί της λεωφόρου Αθηνών με τίτλο: "Δύο Χρόνια μετά, η εικόνα παραμένει η ίδια στο εθνικό οδικό δίκτυο-Οι ευθύνες πλέον ανήκουν αποκλειστικά στον Δήμο"
Το 2024 και το 2025 αναδείξαμε δημόσια την κατάσταση στο συγκεκριμένο σημείο.
Σήμερα επιστρέφουμε και δυστυχώς η εικόνα δεν έχει αλλάξει.
Δεν κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Καταγράφουμε την πραγματικότητα και ζητάμε το αυτονόητο: μια πόλη καθαρή και με σεβασμό στους δημότες της.
Η εικόνα μιλάει από μόνη της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου