Απάντηση της Δημοτικής Αρχής Χαϊδαρίου σε ανακοίνωση - άρθρο του κ. Ασπρογερακα που δημοσιεύθηκε στο Χαϊδάρι Σήμερα.
Παραθέτουμε την απάντηση και αμέσως μετά το άρθρο του κ. Ασπρογερακα:
Ο κ. Ασπρογέρακας έχει διατελέσει για πολλά χρόνια Δημοτικός Σύμβολου
Χαϊδαρίου, χαίρει της εκτίμησης και τους σεβασμού της Δημοτικής Αρχής
και βέβαια έχει μεγάλη εμπειρία γύρω από τα θέματα που αφορούν στη
λειτουργία του Δήμου, αλλά και στις διαδικασίες που ακολουθούνται από
τις υπηρεσίες όταν υπάρχουν αιτήματα πολιτών.
- Το κείμενο όμως που δημοσίευσε σχετικά με τη διαχείριση θεμάτων από την Τεχνική Υπηρεσία και τις απαντήσεις που έλαβε εργολάβος – κατασκευαστής, αλλά και σχετικά με άλλα θέματα, αδικεί και την Δημοτική Αρχή αλλά και τον ίδιο.
Συνοπτικά, πρέπει να αναφέρουμε τα εξής:
1. Για την οδό Διστόμου (πάροδος της οδού Αθηνάς) υπήρξε αναλυτική
απάντηση από την Τεχνική Υπηρεσία σε αντίστοιχα αιτήματα ενδιαφερομένων.
Η Τεχνική Υπηρεσία είναι η μόνη αποκλειστικά αρμόδια για να διαχειριστεί
θέματα της αρμοδιότητάς της σύμφωνα με το νόμο και δεν μπορεί κανένας
Δήμαρχος να την υποκαταστήσει ή να δώσει εντολές/διαταγές για να αλλάξει
η εισήγησή της.
- Εδώ θέλουμε να θυμίσουμε στον κ. Ασπρογέρακα ότι στην κοινή συνάντηση που έγινε παρουσία του, τόσο ο Δήμαρχος όσο και ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών εξέφρασαν με απόλυτη σαφήνεια την πολιτική θέση της τωρινής Δημοτικής Αρχής για τη συνολική ρύθμιση αυτών των θεμάτων από την πολιτεία και την απόδοση όλων των αμφισβητούμενων χώρων προς όφελος των κατοίκων. Ωστόσο η θέση αυτή έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το υπάρχον θεσμικό και νομικό πλαίσιο, το οποίο οι υπηρεσιακοί παράγοντες είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν.
2. Η τωρινή Δημοτική Αρχή έχει αποδείξει εδώ και πολλά χρόνια ότι σε
καμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί «τους δικούς της» και ιδιαίτερα μάλιστα
σε θέματα που έχουν να κάνουν με τη δημοτική περιουσία. Πιο
συγκεκριμένα, η αναφορά στην «δημοτική οδό Καλλιθέας» (πάροδος της
Κυπρίων Αγωνιστών) είναι τουλάχιστον ατυχής, αφού είναι εντελώς
διαφορετική περίπτωση καθώς είναι οδός αγνώστου ιδιοκτήτη, ενώ στην
Διστόμου υπάρχουν ποσοστά συνιδιοκτησίας ιδιωτών.
- Επίσης για τη «δημοτική οδό Καλλιθέας» ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος είχε την ίδια θέση που εξέφρασε και για την οδό Διστόμου και δεν υπερασπίστηκε κανέναν ψηφοφόρο του συνδυασμού του. Εξάλλου πρόκειται για θέμα που συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο το 1995 και το 2013, όταν η Λαϊκή Συσπείρωση δεν ασκούσε διοίκηση, ούτε μπορούσε να επηρεάσει με κανέναν τρόπο τις αποφάσεις.
3. Για το κρίσιμο θέμα του LNG στον Σκαραμαγκά, η Δημοτική Αρχή δεν έχει
σταματήσει σε καμία περίπτωση να αγωνίζεται για να μην γίνει η
εγκατάσταση και αυτό το γνωρίζουν όλοι. Έχει πραγματοποιήσει
συγκεντρώσεις, πολύμορφες κινητοποιήσεις, κοινές δράσεις με συλλόγους
και σωματεία, θέτοντας το θέμα παντού με κάθε ευκαιρία και καλώντας τους
κατοίκους και όλους τους μαζικούς φορείς σε επαγρύπνηση. Το μήνυμα ότι
δεν θα επιτρέψουμε να εγκατασταθεί LNG στον Σκαραμαγκά το έχουν λάβει με
ένταση και σαφήνεια όλοι οι εμπλεκόμενοι (Υπουργείο, Περιφέρεια κτλ).
Και σε αυτό τον αγώνα θέλουμε τη συστράτευση όλων των δυνάμεων.
Το άρθρο του κ. Ασπρογερακα:
Η δήλωσή μου στήριξης της «Λαϊκής Συσπείρωσης» στο Δήμο Χαϊδαρίου, πριν τις τελευταίες δημοτικές εκλογές, περιελάμβανε την “κρίσιμη” φράση: «δεν έχει σημασία τι κάνουν σήμερα ως εκπρόσωποι των εργαζομένων, αλλά τι είναι προορισμένοι να κάνουν». Η φράση αυτή δεν λέχθηκε τυχαία, αλλά στηρίζονταν στην εμφανιζόμενη ως ιδεολογικό–πολιτική θέση της συγκεκριμένης παράταξης, την οποία φαίνονταν ότι υπηρετεί.
Δυστυχώς, πολύ γρήγορα, αποκαλύφθηκε ότι ο πιο πάνω “προορισμός τους είναι κάλπικος”.
Έτσι σε “αίτημα” εργολάβου – κατασκευαστή προς την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου να «βεβαιώσει» ότι δρόμος (πάροδος της οδού Αθηνάς) είναι “δημοτικός” (που καμιά νομική αμφισβήτηση δεν υπάρχει γι΄ αυτόν) η Τεχνική Υπηρεσία, με προφανείς εντολές της πολιτικής διοίκησης του Δήμου, της οποίας προΐσταται ο κος Σελέκος, “γνωμάτευσε”, με τον πλέον ήπιο χαρακτηρισμό “αστεία” ότι “πρόκειται περί ενός χώρου όχι “δρόμου” (!!) 45 μέτρων, που λέγεται “Διστόμου” (την ονοματοθεσία την έχει κάνει ο Δήμος), έχει πεζοδρόμια εκατέρωθεν, αποχέτευση και κολώνα της ΔΕΗ, αποφεύγοντας, σαν «το διάολο το λιβάνι» να τον ονομάσει “δημοτικό”, αλλά στο “εισηγητικό τους σημείωμα” τον χαρακτηρίζουν “ιδιωτικό”.
Επί πλέον αποκαλύφθηκε ότι οι δρόμοι που “δηλώθηκαν” στο κτηματολόγιο ως “δημοτικοί” είναι ελάχιστοι και όχι βέβαια τυχαία, αφού με τυχόν κατάργησή τους, η προσκύρωσή τους στους «παρόδιους», θα καθοριστεί σε τιμή προφανώς που θα εξυπηρετεί τους “δικούς μας”.
Τρανό παράδειγμα αποτελεί τη “δημοτική οδός Καλλιθέας” (πάροδος της Κυπρίων Αγωνιστών), που τα πρακτικά είναι ανάγλυφα, για να δείξουν τη στάση που κράτησε το ο σημερινός Δήμαρχος, υπερασπιζόμενος ψηφοφόρο του συνδυασμού του.
Είμαι απόλυτα πρόθυμος, εφόσον κληθώ στο Δημ. Συμβούλιο, να εκθέσω όλες τις πτυχές της πιο πάνω υπόθεσης, με συντριπτικά στοιχεία.
Η τακτική της σημερινής Διοίκησης βάζει “ταφόπλακα” στην “Δημ. Δρόμος”, βάζοντας στην πρώτη γραμμή την αμφισβήτηση του χαρακτήρα τους, ως δεδομένων “δημοτικών δρόμων”.
- Ένα δεύτερο κορυφαίο σημάδι της από σύστημα παραίτησής της από κορυφαία ζητήματα είναι “σημειακές” αναγκαίες τροποποιήσεις (αποχαρακτηρισμοί) μεμονωμένων οικοπέδων, χαρακτηρισμένων ως “αστικό πράσινο”, που βρίσκονται σαν την «μύγα μέσα στο γάλα», δίπλα από κτισμένες κατοικίες, με “πολεοδομικές άδειες”, “τροποποιήσεις”, για τις οποίες “αγρόν αγοράζει”!
Έχοντας περάσει 6 μήνες απ΄ την ανάληψη της Δημ. Αρχής απ΄ την “Λαϊκή Συσπείρωση”, καμιά κίνηση ή συζήτηση δεν γίνεται για την άσκηση της πολύ αναμενόμενης αγωγής για το προορισμένο για αποθήκευση L.N.G. από τον “επενδυτή” των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, “Hot Spot”, που είναι “εκτός συναλλαγής”, ως μπαζωμένη θάλασσα.
Τελειώνοντας, δεν είμαι διατεθειμένος να “σιωπήσω”, όπως δεν το έκανα ποτέ μέχρι σήμερα.
Δόγμα μου ήταν και είναι πάντοτε: “Όλα στο φως”. Φίλη η σημερινή Διοίκηση του Δήμου και ο Δήμαρχός της, αλλά, πρώτιστα, φιλτάτη η αλήθεια.
Υ.Γ. Θ επανέλθω πολύ σύντομα γιατί οι καιροί δεν περιμένουν….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου