“Σύνθετη διαδικασία” με βάση “τις πιστώσεις των ΕΣΠΑ” και “του τακτικού προϋπολογισμού” χαρακτήρισε τη διαδικασία πλήρωσης των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή B2 Δυτικής Αθήνας του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη σχετικά με το αν δεσμεύεται το υπουργείο να προσλάβει έστω και τώρα τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που απαιτούνται για την κάλυψη των κενών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Γ΄Αθήνας.
Ο βουλευτής περιέγραψε την εικόνα των κενών σε σχολεία της Δυτικής Αθήνας, με χαρακτηριστικά παραδείγματα σχολείων, μεταξύ των οποίων και ΕΠΑΛ, όπου έχουν χαθεί διδακτικές ώρες σε βασικές ειδικότητες ελλείψει εκπαιδευτικών.
“Θα απαιτήσετε να εξεταστούν τα παιδιά του δημόσιου σχολείου με βάση θεμάτων στα οποία δεν τους έχετε δασκάλους να τα διδάσκουν και θα ζητήσετε από αυτά τα παιδιά να προαχθούν με βάση μαθήματα που δεν διδάχτηκαν;” ρώτησε την υφυπουργό ο Κρίτων Αρσένης.
Ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 αναφέρθηκε και στην ειδική αγωγή, φέρνοντας ως παράδειγμα το ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, μια μονάδα Ειδικής Αγωγής με 146 μαθητές από όλη τη Δυτική Αθήνα, που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα έλλειψης αιθουσών διδασκαλίας, με ανεπαρκή μέτρα προφύλαξης από τη διάδοση του κορονοϊού (2-3 τμήματα σε αίθουσα 20τμ) και κενά σε προσωπικό.
Ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 αναφέρθηκε και στην ειδική αγωγή, φέρνοντας ως παράδειγμα το ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω, μια μονάδα Ειδικής Αγωγής με 146 μαθητές από όλη τη Δυτική Αθήνα, που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα έλλειψης αιθουσών διδασκαλίας, με ανεπαρκή μέτρα προφύλαξης από τη διάδοση του κορονοϊού (2-3 τμήματα σε αίθουσα 20τμ) και κενά σε προσωπικό.
Η κ. Μακρή δεν απάντησε στην ερώτηση για τα κενά σε εκπαιδευτικό, ειδικό και βοηθητικό προσωπικό, για το κτιριακό ζήτημα παρέπεμψε στον Δήμο, ενώ για τα μέτρα προφύλαξης από την Covid-19 δεν θέλησε να κάνει “συγκεκριμένη αναφορά, αναλυτικότερη”.
Όμως, οι μαθητές των δημόσιων σχολείων και οι οικογένειές τους δεν μπορούν να ασχολούνται με το ποιος έχει την ευθύνη για τα κτιριακά προβλήματα -το κράτος ή η αυτοδιοίκηση- αξιοπρεπή σχολική στέγη ζητούν και δικαιούνται.
Από την αρχή της πανδημίας, εκπαιδευτικά συνδικάτα, ενώσεις γονέων και μαθητικά συμβούλια ζητούν σοβαρά μέτρα προστασίας και αντί για αυτό βλέπουν συγχωνεύσεις τμημάτων και κάνουν μάθημα με μπουφάν και κουβέρτες στριμωγμένοι μέσα στις αίθουσες με τα ανοιχτά παράθυρα στην καρδιά του χειμώνα.
Μόνιμους εκπαιδευτικούς ζητούν, να χτίζουν σταθερές σχέσεις με τους μαθητές τους και βλέπουν δασκάλους με συμβάσεις.
Τα κενά δεν καλύπτονται με αναπληρωτές και τριμηνίτες, αλλά με πολιτική μαζικών μόνιμων διορισμών.
Ακολουθει η ερωτηση του Κρίτων Αρσένη στην βουλη.
https://kritonarsenis.us20.list-manage.com/track/click?u=2d11f2e4b6f4112cbc63f149d&id=cd1dbef589&e=3b98cbe3d0
Ακολουθει η ερωτηση του Κρίτων Αρσένη στην βουλη.
https://kritonarsenis.us20.list-manage.com/track/click?u=2d11f2e4b6f4112cbc63f149d&id=cd1dbef589&e=3b98cbe3d0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου