https://www.youtube.com/watch?v=LXU958llEi8
Ψέμα 1ο : Στο ερώτημα, για ποιο λόγο επιλέξανε να ενοικιάσουν λεωφορεία σε τιμή αγοράς, αντί να αγοράσουν καινούρια, ο υφυπουργός κ. Κεφαλογιάννης δήλωσε ότι επιλέξανε και τα δύο και ότι 600 καινούρια λεωφορεία καθαρής τεχνολογίας θα βγούνε στους δρόμους της Αθήνας και Θεσσαλονίκης την επόμενη χρονιά και άλλα 600 το 2023.
Πραγματικότητα: Δεν έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής οποιαδήποτε σύμβαση για την αγορά αυτών των λεωφορείων.
Ψέμα 2ο :Αναφορικά με τη σκανδαλώδη ρύθμιση που θέλει τόσο η συντήρηση των λεωφορείων, όσο και τα τέλη κυκλοφορίας να πληρώνονται από το δημόσιο και όχι από την εταιρεία leasing, ο κ. Κεφαλογιάννης απάντησε ότι αυτό ήταν αίτημα των εργαζομένων και ότι το κόστος συντήρησης το πληρώνει ο ανάδοχος.
Πραγματικότητα: ωστόσο είναι ότι, οι εργαζόμενοι έχουν βγει 2 φορές και έχουν δηλώσει δημόσια ότι δε συμφωνούν με την ανάληψη της συντήρησης από το δημόσιο, και καταγγέλλουν την κυβέρνηση ότι ψευδώς διαδίδει ότι συμφωνούν. Επίσης η σύμβαση περιγράφει ρητά για την ανάληψη κόστους συντήρησης από το δημόσιο.
Αναφορικά με τον κίνδυνο διάδοσης του κορωνοϊού στα νέα λεωφορεία, καθώς αυτά διαθέτουν μόλις δύο πόρτες, με τη μία κλειστή για την ασφάλεια του οδηγού ,άρα όλοι οι επιβάτες θα εισέρχονται και θα εξέρχονται στα λεωφορεία από μία και μοναδική πόρτα δημιουργώντας αδιανόητες συνθήκες συγχρωτισμού και κίνδυνο διάδοσης του κορωνοϊού, ο υφυπουργός απάντησε ότι τα διεθνή στοιχεία αποδεικνύουν ότι υπάρχει πολύ μικρή πιθανότητα διάδοσης του κορωνοϊού μέσα στα λεωφορεία και δεν πρέπει να πανικοβάλουμε τους πολίτες.
Ο υφυπουργός απέφυγε να τοποθετηθεί για το γεγονός ότι από τα 40 καινούρια λεωφορεία που μόλις παραδόθηκαν μέσω leasing είναι και τα 40 εκτός λειτουργίας λόγω βλάβης, ενώ το ένα που κυκλοφόρησε, σημείωσε βλάβη στα φρένα αμέσως και αποσύρθηκε κι αυτό.
Θυμίζεται ότι τα λεωφορεία 10ετίας ενοικιάζονται στην τιμή των 150.000 ευρώ περίπου για τα 4 χρόνια όσο θα ήταν το κόστος αγοράς τους εξ ολοκλήρου , καθώς και ότι η σύμβαση είχε « κολλήσει» στο ελεγκτικό συμβούλιο το οποίο επέτρεψε τελικά να προχωρήσει η σύμβαση με τον όρο ότι θα υπάρχουν ανοιγόμενα παράθυρα. Τα λεωφορεία τελικά δεν έχουν ανοιγόμενα παράθυρα
Αθήνα, 12 Απριλίου 2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου