Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

Ελένη Μπέλλα: Ο τίμιος αγώνας που δίνω, για την επιβίωση της οικογένειάς μου, συκοφαντείται



Η αντιδήμαρχος Χαϊδαρίου κα Ελένη Μπέλλα με ανάρτηση της, απαντάει σε δημοσίευμα του pitsounicity και αφορά τα όσα είπε ο επικεφαλής  της Αντιπολίτευσης Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για την ίδια. 

"Είμαι βέβαιη ότι ο κύριος Σελέκος διαβάζοντας αυτό το δημοσίευμα, θα πρέπει να ντρέπεται πρώτα για τον εαυτό του και ύστερα για αυτούς που το έστησαν.
Ο τίμιος αγώνας που δίνω για την επιβίωση της οικογένειάς μου, συκοφαντείται από έναν " Αγωνιστή Κουμμουνιστή ". 
Δε διστάζει να συκοφαντήσει ακόμη και το σπουδαίο έργο των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων των σχολείων, οι οποίοι μου έκαναν τη τιμή να συνεργαστώ μαζί τους! 
Ο κατήφορός σας δεν έχει τέλος. 
Εμένα το πόθεν έσχες μου είναι και θα είναι πεντακάθαρο."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου