Απάντηση του δημάρχου Αγίας Βαρβάρας κ. Λάμπρου Μίχου σε σχέση με δημοσιεύματα για την κατασκευή του σταθμού METRO στην πόλη:
Η αλήθεια για το σταθμό ΜΕΤΡΟ της πόλης μας
Επειδή κυκλοφόρησαν διάφορα δημοσιεύματα σχετικά με τα «επιτεύγματα» του τέως δημάρχου σχετικά με την κατασκευή του σταθμού METRO στην πόλη μας και προς αποκατάσταση της αλήθειας, επισημαίνουμε ότι:
Η αλήθεια για το σταθμό ΜΕΤΡΟ της πόλης μας
Επειδή κυκλοφόρησαν διάφορα δημοσιεύματα σχετικά με τα «επιτεύγματα» του τέως δημάρχου σχετικά με την κατασκευή του σταθμού METRO στην πόλη μας και προς αποκατάσταση της αλήθειας, επισημαίνουμε ότι:
Η λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου, αντί να κλείσει έξι (6) μήνες (με βάση τον αρχικό σχεδιασμό), έκλεισε έξι (6) χρόνια.
Αντί τα μπάζα από τη διάνοιξη της σήραγγας του METRO να σταματήσουν να βγαίνουν από το όρυγμα της Αγίας Βαρβάρας, όταν ο μετροπόντικας έφτασε στην πλατεία Ελευθερίας του Κορυδαλλού, συνέχισαν να βγαίνουν και μετά, με αποτέλεσμα τη δίχρονη καθυστέρηση ολοκλήρωσης του σταθμού Αγίας Βαρβάρας, ο οποίος κατέληξε να παραδίδεται μαζί με τους σταθμούς του Κορυδαλλού και της Νίκαιας, αντίθετα με τον αρχικό σχεδιασμό, τη μελέτη και τη σύμβαση εκτέλεσης του έργου.
Το στέγαστρο της εισόδου στο σταθμό, επί της πλατείας, καταργήθηκε με έγγραφη απαίτηση του τέως δημάρχου (γύρευε για ποιο λόγο έγινε), με αποτέλεσμα να είναι διαρκώς ανοικτή και ασκεπής η είσοδος.
Η πλατεία κατασκευάσθηκε με άτεχνες και επικίνδυνες, χωρίς πρόβλεψη ασφαλούς αποτροπής των πλημμυρικών φόρτων, κατασκευές, με αποτέλεσμα την απαίτηση αποξήλωσης της πλατείας και της έντεχνης ολοκλήρωσής της.
Κατασκευάσθηκαν, μπροστά στα καταστήματα της λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου, υπερυψωμένα τοιχία εισόδων στο METRO, για τα οποία δεν είχε διατυπωθεί καμία επίσημη διαμαρτυρία από το δήμο.
Κατασκευάσθηκαν, μπροστά στα καταστήματα της λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου, υπερυψωμένα τοιχία εισόδων στο METRO, για τα οποία δεν είχε διατυπωθεί καμία επίσημη διαμαρτυρία από το δήμο.
Τα τοιχία κατασκευάσθηκαν το έτος 2014. Τον Απρίλιο του 2019 (μερικές μέρες πριν τις δημοτικές εκλογές) θυμήθηκε ο τέως δήμαρχος να ζητήσει από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο του METRO να μειώσει τα τοιχία και δήθεν τότε τον διαβεβαίωσε ότι θα το κάνει (σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα).
ΔΕΝ υπάρχει τίποτε σχετικό. Η ΑTTIKO METRO δεν ήθελε να ακούσει κουβέντα. Μας επισκέφθηκε μάλιστα όλο το τεχνικό επιτελείο της ΑTTIKO METRO να μας πείσει ότι ουδέποτε ανελήφθη δέσμευση περιορισμού των τοιχίων και ότι ήταν τεχνικά ανέφικτη η κοπή τους.
Μετά από μεγάλο αγώνα και με τη στήριξη του νέου διευθύνοντος συμβούλου κ. Νίκου Κουρέτα, ανελήφθη δέσμευση και ετοιμάσθηκαν οι μελέτες και τα αρχιτεκτονικά σχέδια, τα οποία ο δήμαρχος Λάμπρος Μίχος ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook στις 1/11/2019 και συνεχίζουμε να είμαστε με το όπλο παρά πόδα προκειμένου οι δεσμεύσεις να υλοποιηθούν.
Όλες οι παραπάνω καταστάσεις οφείλονται σε ενέργειες ή παραλείψεις του τέως. Όλα τα παραπάνω θέματα έχουν τεθεί ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου της 8ης Οκτωβρίου 2019. Τα δημοσιεύματα που αλλοιώνουν την πραγματικότητα κινούνται στο πλαίσιο της γκρίζας προπαγάνδας ξεπλύματος των ευθυνών του τέως δημάρχου.Aυτοτελές Τμήμα Δημάρχου ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 1/5/2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου