Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Ξεκίνησε η διάνοιξη της Κωστή Παλαμά - Σταύρος Τσίρμπας: Μένουμε σταθεροί στις δεσμεύσεις μας




Ένα αίτημα δεκαετιών γίνεται πραγματικότητα στον Δήμο Αγίων Αναργύρων-Καματερού και συγκεκριμένα στο Καματερό, στην οδό Κωστή Παλαμά.




Ξεκίνησε την Παρασκευή 10 Απριλίου η διάνοιξη της Κωστή Παλαμά, ενός άκρως επικίνδυνου σημείου για την περιοχή του Καματερού και αναμένεται να ολοκληρωθεί το αμέσως προσεχές διάστημα.




Ο Δήμαρχος Αγίων Αναργύρων-Καματερού Σταύρος Τσίρμπας τόνισε χαρακτηριστικά: «Κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας έχοντας προτεραιότητα την ασφάλεια των πολιτών. Προχωρούμε στη διάνοιξη της Κωστή Παλαμά. Σύντομα ολοκληρώνεται και η μελέτη που θα κατατεθεί στην Περιφέρεια Αττικής για την ανάπλαση όλης της περιοχής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου