Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΣΤΗ ΦΥΛΗ




  •  ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ 26/2 ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ 
  • ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ

Στην υιοθέτηση ακόμη πιο δυναμικής στάσης κατά των εξαγγελλόμενων σχεδίων της Περιφέρειας Αττικής για επέκταση του ΧΥΤΑ Φυλής, αλλά και για δημιουργία άλλων δύο μονάδων στη Φυλή, ενός νέου ΕΜΑΚ και ενός εργοστασίου καύσης απορριμάτων προχώρησε το Δημοτικό Συμβούλιο Πετρούπολης σε μια θυελλώδη συνεδρίαση που κράτησε σχεδόν πέντε ώρες.

Στη συνεδρίαση το παρών έδωσαν εκτός των άλλων και βουλευτές, αλλά και πρώην Υπουργοί, που συνέκλιναν στην άποψη ότι η αντίδραση πρέπει να λάβει και Κινηματικό χαρακτήρα.
Λίγο έλειψε πάντως να "τιναχθεί" στον αέρα η συνεδρίαση καθώς την ώρα που ξεκίνησε να μιλάει ο βουλευτής δυτικού τομέα Αθηνών με τη ΝΔ Γιάννης Λοβέρδος παρευρισκόμενοι στην αίθουσα άρχισαν τις αποδοκιμασίες με αποτέλεσμα την οργισμένη αποχώρηση του κ. Λοβέρδου μέσα σε ιδιαίτερα τεταμένο κλίμα!
Παρόντες επίσης ο βουλευτής δυτικού Τομέα Αθηνών με το Μέρα25 Κρίτων Αρσένης, ο βουλευτής Νοτίου Τομέα Αθηνών με το ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, ο περιφερειακός σύμβουλος με το ΚΚΕ Γιάννης Πρωτούλης, ο πρώην Υπουργός με το ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης και εκπρόσωπος της βουλευτή δυτικού τομέα Αθηνών με το ΚΙΝΑΛ Νάντιας Γιαννακοπούλου.
Επίσης παρόντες ο διευθυντής του γραφείου του πρώην Υπουργού Δημήτρη Βίτσα και συνεργάτιδα του πρώην Υπουργού Γιάννη Δραγασάκη.
Στο δια ταύτα, ο δήμαρχος Πετρούπολης Στέφανος Βλάχος στην εισήγησή του πρότεινε την υιοθέτηση ενός ψηφίσματος το οποίο θα διαβιβάσει και στους υπόλοιπους δημάρχους της δυτικής Αθήνας, στην Βουλή, σε Υπουργούς, στον Περιφερειάρχη Αττικής και στον ΕΔΣΝΑ, το οποίο εκφράζει την έντονη αντίθεση με τα σχέδια επέκτασης της υπαρχουσας Χωματερής (ΧΥΤΑ) στη Φυλής, ζητώντας το οριστικό κλείσιμό της.
Κατά τη συνεδρίαση το ψήφισμα εμπλουτίστηκε με όλες σχεδόν τις προτάσεις των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και κυρίως με το πολιτικό σκεπτικό και προτάσεις του "ΔΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ" που εκφράζει την έντονη αντίθεση με τα σχεδια για δημιουργία ουσιαστικά μιας νέας Χωματερής στην ήδη υφιστάμενη, με ένα ακόμη ΕΜΑΚ και ενός εργοστασίου καύσης των απορριμάτων που θα επιβαρύνει ακόμη περισσότερο το περιβάλλον.

Η πλευρά της "Λαϊκής Συσπείρωσης" με τον Βαγγέλη Σίμο πρότεινε επίσης την δυναμική κινητοποίηση στις 26 Φεβρουαρίου στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, ωστόσο δεν υπερψήφισε την πρόταση του δημάρχου αντιπροτείνοντας δικό της ψήφισμα.
Στην τοποθέτησή του ο Περιφερειακός Σύμβουλος Γιάννης Πρωτούλης έκανε λόγο για ταξική επιλογή των Κυβερνήσεων για την δημιουργία δύο νέων μονάδων στην Φυλή, οι οποίες όπως είπε ειναι στην πραγματικότητα μια νέα Χωματερή έκτασης 300 στρεμμάτων και δυναμικής 4 εκατομμυρίων τόνων με την προοπτική άλλων τόσων σε απόσταση μόλις 500 μέτρων από τις εργατικές κατοικίες "Γεννηματά" !!!
Τελικά το ψήφισμα του δημάρχου Πετρούπολης εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.

Η εισήγηση του δημάρχου Πετρούπολης, όπως αρχικά αναγνώστηκε, και πριν τις προσθήκες προτάσεων από τους επικεφαλής των παρατάξεων έχει ως εξής:

Κύριε Πρόεδρε,

"Η χωματερή (ΧΥΤΑ) της Φυλής απέχει μόλις 2 χιλιόμετρα από την πόλη της Πετρούπολης. Επί σειρά ετών στην χωματερή αυτή συλλέγονται τα απορρίμματα όλης της Αττικής. Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με την μακρο-χρόνια έλλειψη περιφερειακού αλλά και κρατικού σχεδιασμού, σωρεύει μεγάλο πλήθος αρνητικών συνεπειών τόσο για τους κατοίκους της Πετρούπολης όσο και για την Δυτική Αθήνα γενικότερα.
Πρόσφατα είδαν το φώς της δημοσιότητας στοιχεία από τις επιδημιολογικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν το έτος 2015, τα οποία κρίνο-νται άκρως επιβαρυντικά για την υγεία των πολιτών. 
Η Δυτική Αθήνα έχει αδιαμφισβήτητα υποστεί μια συντονι-σμένη και σοβαρού βαθμού υποβάθμιση η οποία αφενός αποτελεί μια θεσμική παρεκτροπή των αρμοδίων για το θέμα αυτό φορέων και αφετέρου θα απαιτήσει αρκετά χρόνια αφού πρώτα βέβαια ληφθούν οι απαιτούμενες ρηξικέλευθες αποφάσεις, για την αποκατάσταση της ισονομίας και της κανονικότητας.
Η παραπάνω έλλειψη κρατικού και περιφερειακού σχεδιασμού, επιβεβαιώνεται άλλωστε από την παντελή έλλειψη ενεργειών που θα συντείνουν στην πραγματική γνώση του προβλήματος και των συνεπειών του, από τον ανύπαρκτο σχεδιασμό αντίμετρων προς την κατεύθυνση περιορισμού του άνωθεν φαινομένου, καθώς και από την μη πραγματική συμμόρφωση με τις οδηγίες και τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση στην οδηγία 2008/98/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Νο-εμβρίου 2008, μεταξύ άλλων, στο άρθρο 13 αυτής το οποίο έχει ενσωματωθεί στην Ελληνική Νομοθεσία στο άρθρο 14 του Ν. 4042/2012 (ΦΕΚ Α΄ -24/13.02.2012), προβλέπει ότι:
Τα κράτη μέλη λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα για να εξασφαλίζουν ότι η διαχείριση των αποβλήτων πραγ-ματοποιείται χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η ανθρώπινη υγεία και χωρίς να βλάπτεται το περιβάλλον, και ιδίως:

  • Α) χωρίς να δημιουργείται κίνδυνος για το νερό, τον αέρα, το έδαφος, τα φυτά ή τα ζώα,
  • Β) χωρίς να προκαλείται όχληση από θόρυβο ή οσμές και
  • Γ) χωρίς να επηρεάζεται δυσμενώς το τοπίο ή οι τοποθεσίες ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.

Μόνο από την παραπάνω διάταξη, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι στην Πετρούπολη αλλά και στους υπόλοιπους Δήμους της Δυτικής Αθήνας, παραβιάζονται και οι τρεις περιορισμοί που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση, χωρίς να υπάρχει η εκ του νόμου υποχρεωτική μέριμνα για την συμμόρφωση σε αυτούς.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στην από 27 Μαρτίου 2014, Έκθεση της Επιτροπής Αναφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφέρονται μεταξύ άλλων: «Αναφορικά µε τον ΧΥΤΑ στη Φυλή, είναι ήδη γνωστό ότι στην περιοχή υπάρχουν προβλήματα που άπτονται της δημόσιας υγείας.
Η εκσυγχρονισμένη εγκατάσταση σχεδιάστηκε κατά τρόπο που πληροί όντως τις αναγκαίες προϋποθέσεις λειτουργίας της. Εντούτοις, πρόκειται για µια από τις πα-λαιότερες τοποθεσίες που δέχεται τόνους αποβλήτων όλων των ειδών από τα τέλη της δεκαετίας του 1950.
Σε συνέχεια της επέκτασης των αστικών ορίων τις τελευταίες δεκαετίες, η επιλογή της τοποθεσίας πρέπει να υποβληθεί σε επαναξιολόγηση και ειδικές μελέτες θα πρέπει να πραγματοποιηθούν µε σκοπό να καθοριστεί η προέλευση της μόλυνσης και ο υψηλός βαθμός εμφάνισης ασθενειών στον τοπικό πληθυσμό».
«Η υποβάθμιση του περιβάλλοντος στη Φυλή θα αποτελέσει ένα μνημείο περιβαλλοντικού χάους, ασθενειών και ανθρώπινης δυστυχίας, τουλάχιστον για τις επόμενες 3 γενεές που θα ζουν στην περιοχή, εκτός εάν συμβεί κάτι ριζοσπαστικό για την αποκατάσταση της περιοχής».

Το προφανές για τον απλό λαό αλλά άγνωστο για τους έως τώρα ιθύνοντες, το οποίο σαφώς και δεν αποτελεί πανάκεια για την λύση του ως άνω ζητήματος, είναι ότι θα έπρεπε εδώ και χρόνια να έχει αποτυπωθεί και να παρακολουθείται από τους κατάλληλους επιστήμονες σε περιφερειακό επίπεδο, το μέγεθος των επιπτώσεων λειτουργίας της χωματερής στους όμορους Δήμους και τα αποτελέσματα αυτής της ενέργειας να αποτελούν κα-θοριστικό στοιχείο για την χάραξη της Περιφερειακής Στρατηγικής σε ότι αφορά στην διαχείριση των απορριμ-μάτων.

Σε αυτό το πλαίσιο ο Δήμος Πετρούπολης έχει ήδη ζητήσει επισήμως από το Υπουργείο Εσωτερικών και την Περιφέρεια Αττικής χρηματοδότηση για την εκπόνηση Επιδημιολογικών Μελετών και για την σημαντική ενίσχυση του Πρασίνου στο Ποικίλο Όρος προκειμένου αυτό να λειτουργήσει όσο είναι δυνατόν ως ένα φυσικό φίλτρο των επικίνδυνων για την υγεία σωματιδίων που μεταφέρονται με τον αέρα από την χωματερή.
Επιπροσθέτως, απορίας άξιο είναι το γεγονός ότι μόνο και μόνο στο πλαίσιο μιας δίκαιης κατανομής του προ-βλήματος δεν έχει υπάρξει έως τώρα κανένας επίσημος σχεδιασμός για την ισόνομη διασπορά των απορριμμάτων σε πολλαπλά σημεία πέριξ του νομού Αττικής έτσι ώστε αφενός να μειωθεί η ένταση των συνεπειών κάθε σημείου (και να μην φορτώνονται οι κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας τα σκουπίδια όλων των υπολοίπων), και αφε-τέρου να αντιληφθούν όλοι οι κάτοικοι του Νομού τη σημασία της ανακύκλωσης και της διαλογής στην πηγή, κάτι που άλλωστε αποτελεί πλέον και προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η θέση του Δήμου Πετρούπολης, όντας ο πιο κοντινός Δήμος στην χωματερή της Φυλής και έχοντας ωριμάσει ως προς το θέμα των απορριμμάτων, βιώνοντας καθημερινά και επί σειρά ετών το πρόβλημα και τις συνέπειές του, προσδιορίζεται στο ότι η αύξηση του ποσοστού ανακύκλωσης θα πρέπει να αποτελεί βασική εθνική προτεραιότητα η οποία θα στοχεύει πέραν των άλλων και στην αλλαγή της νοοτροπίας των πολιτών σχετικά με το θέμα αυτό και θα αποσκοπεί στην βέλτιστη συνδρομή της χώρας μας στην παγκόσμια προσπάθεια αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και στην ελαχιστοποίηση των συνεπειών της.
Ωστόσο, αναπόσπαστο στοιχείο της ως άνω θέσης του Δήμου Πετρούπολης, αποτελεί και η με κάθε μέσω εναντίωση μας σε οποιαδήποτε ενέργεια συνέχισης της υφιστάμενης κατάστασης όπως η προβλεπόμενη στην υπ΄ αριθ. 248/2019 Απόφαση του ΕΣΔΝΑ η οποία αφορά στην επέκταση της χωματερής προβλέποντας επιπλέον 4 εκατομμύρια τόνους απορρίμματα.
Βασική προτεραιότητα του Δήμου Πετρούπολης εκτός από το να είναι πρωτοπόρος τόσο στο κομμάτι της ανακύκλωσης, αποτελεί και η λήψη όλων των αναγκαίων και σε κάθε βαθμό μέτρων για την απομάκρυνση της χωμα-τερής της Φυλής, η οποία έχει επιφέρει ήδη σοβαρές συνέπειες στην υγεία των κατοίκων του.
Στην παραπάνω κατεύθυνση άλλωστε συμφώνησαν με κοινή δήλωση τους στις 24 Οκτωβρίου 2019 οι Δήμαρχοι Δυτικού Τομέα Αθηνών, κ. Ανδρέας Παχατουρίδης Δήμαρχος Περιστερίου, κ. Νικόλαος Ζενέτος Δήμαρχος Ιλίου, κ. Ιωάννης Γκίκας Δήμαρχος Αιγάλεω, κ. Σταύρος Τσίρμπας Δήμαρχος Αγ. Αναργύρων – Καματερού, κ. Ευάγγελος Ντηνιακός Δήμαρχος Χαϊδαρίου, κ. Λάμπρος Μίχος Δήμαρχος Αγ. Βαρβάρας και κ. Στέφανος Γαβριήλ Βλάχος Δήμαρχος Πετρούπολης.
Υπό το φως των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη:

• Το Ν. 2939/2001 (ΦΕΚ 179/Α/06.08.2001) «Συσκευασίες και εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών άλλων προϊόντων –Ίδρυση Εθνικού Οργανισμού Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και άλλων Προ-ϊόντων (ΕΟΕΔΣΑΠ) και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3854/10 (ΦΕΚ 94/Α/23.06.2010) «Τροποποίηση της νομοθεσίας για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων και τον Εθνικό Οργανισμό Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων (Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π.) και άλλες διατάξεις»
• Την ΚΥΑ 50910/2727/2003 (ΦΕΚ 1909 B) «Μέτρα και Όροι για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων. Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης», όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
• Το Ν.3536/2007 (ΦΕΚ Α 42/23.2.2007). Ειδικές ρυθμίσεις θεμάτων μεταναστευτικής πολιτικής και λοιπών ζητημάτων αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (Άρθρο 30).
• Το Ν.3852/2010(ΦΕΚ Α' 87/7.6.2010). Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης -Πρόγραμμα Καλλικράτης.
• Το Ν. 3854/2010 (ΦΕΚ Α ́ 94/23.06.2010). Τροποποίηση της νομοθεσίας για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων και τον Εθνικό Οργανισμό Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων (Ε.Ο.Ε.Δ.Σ.Α.Π.) και άλλες διατάξεις.
• Το Ν. 4014/11 (ΦΕΚ 209/Α/21-9-11) «Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
• το Ν.4042/2012,-Ν.4042/2012 (ΦΕΚ 24/Α/13-2-2012) «Ποινική Προστασία του περιβάλλοντος –Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/99/ΕΚ –Πλαίσιο παραγωγής και διαχείρισης αποβλήτων –Εναρμόνιση με την Οδηγία 2008/98/ΕΚ –Ρύθμιση θεμάτων Υπουργείου Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής» που ενσωματώνει στο εθνικό δίκαιο την οδηγία-πλαίσιο 2008/98/ΕΕ για τα απόβλητα,
• Το Ν.4071/2012(ΦΕΚ Α ́ 85/11.04.2012). Ρυθμίσεις για την τοπική ανάπτυξη, την αυτοδιοίκηση και την αποκεντρωμένη διοίκηση - Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ.
• Την από 27 Μαρτίου 2014 Έκθεση της Επιτροπής Αναφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (DT\1019643EL).
• Το Ν.4555/2018 (Α΄ 133) «Μεταρρύθμιση του θεσμικού πλαισίου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης – Εμβάθυνση της Δημοκρατίας – Ενίσχυση της Συμμετοχής – Βελτίωση της οικονομικής και αναπτυξιακής λει-τουργίας των ΟΤΑ [Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»] – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του πλαισίου οργά-νωσης και λειτουργίας των ΦΟ.ΔΣ.Α – Ρυθμίσεις για την αποτελεσματικότερη, ταχύτερη και ενιαία άσκηση των αρμοδιοτήτων σχετικά με την απονομή ιθαγένειας και την πολιτογράφηση – Λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας ΥΠΕΣ»
•Την Ευρωπαϊκή και την Εθνική Νομοθεσία σε ότι αφορά στην ορθή διαχείριση των απορριμμάτων, στην προστασία της υγείας των πολιτών καθώς και στην λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών της Κλιματικής Αλλαγής
•Παντός Νομίμου δικαιώματος του Δήμου Πετρούπολης

Παρακαλούμε Κύριε Πρόεδρε όπως εισηγηθείτε στο Σώμα την λήψη απόφασης για

1.την έγκριση ψηφίσματος διαμαρτυρίας του Δήμου Πετρούπολης κατά της συνέχισης λειτουργίας και της επέκτασης της χωματερής της Φυλής το οποίο θα διαλαμβάνει τις κάτωθι θέσεις :
  • I.Να ματαιωθεί ο ηλεκτρονικός, διεθνής διαγωνισμός για την «Μελέτη, κατασκευή έργων για την α’ φάση αποκατάστασης της ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων», η διακήρυξη του οποίου εγκρίθηκε με την υπ΄ αριθ. 248/2019 απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΣΔΝΑ.
  • II.Να σταματήσει κάθε διαδικασία αναβάθμισης-επέκτασης του ΕΜΑΚ Φυλής, η οποία δεν προωθεί την πραγματική ανακύκλωση.
  • III.Να εγκαταλειφθεί κάθε σκέψη για το λατομείο Μουσαμά, που βρίσκεται μια ανάσα από Πε-τρούπολη και Καματερό.
  • IV.Να απομακρυνθεί ο αποτεφρωτήρας των επικίνδυνων νοσοκομειακών αποβλήτων και να εγκα-ταλειφθεί οποιοσδήποτε σχεδιασμός για νέα εγκατάσταση στον ΟΕΔΑ Φυλής.
  • V.Να καταργηθεί το καθεστώς των αντισταθμιστικών.
  • VI.Να εκκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες τόσο σε Εθνικό Επίπεδο (Βουλή των Ελλήνων) όσο και σε Περιφερειακό επίπεδο (Περιφέρεια Αττικής) με σαφή χρονοδιάγραμμα για την χωροθέτηση νέων σημείων διαχείρισης αποβλήτων εκτός Δυτικής Αθήνας.
  • VII.Να καθοριστεί σαφές χρονοδιάγραμμα για το κλείσιμο της χωματερής στη Φυλή από την Περι-φέρεια Αττικής σε συνεργασία με την Ελληνική Κυβέρνηση.
  • VIII.Να χρηματοδοτηθεί ο Δήμος Πετρούπολης για την εκπόνηση Επιδημιολογικών Μελετών και για την ενίσχυση του πρασίνου στο Ποικίλο Όρος.
  • IX.Να ληφθούν άμεσα μέτρα περαιτέρω προώθησης της ανακύκλωσης και της διαλογής στην πηγή από το αρμόδιο Υπουργείο και την Περιφέρεια Αττικής.
  • X.Ο Δήμος Πετρούπολης επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός του για την προστασία του περιβάλλοντος και την προάσπιση της υγείας των κατοίκων του.
2.Την εξουσιοδότηση του Δημάρχου Πετρούπολης κ. Στέφανου Γαβριήλ Βλάχου να επιδώσει το ως άνω ψήφισμα:
•στον Πρωθυπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας
•στην Βουλή των Ελλήνων
•στους Βουλευτές Δυτικού τομέα Αθηνών
•στον Περιφερειάρχη Αττικής
•στην Κ.Ε.Δ.Ε.
•στην Π.Ε.Δ.Α.
•στον Ε.Σ.Δ.Ν.Α.
•στο Δήμο Περιστερίου
•στο Δήμο Ιλίου
•στο Δήμο Αγ. Αναργύρων – Καματερού
•στο Δήμο Αιγάλεω
•στο Δήμο Αγ. Βαρβάρας
•στο Δήμο Χαϊδαρίου
•στο Δήμο Φυλής

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ ΒΛΑΧΟΣ



ΠΗΓΗ & ΦΩΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου