Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ (1ΟΣ ΟΜΙΛΟΣ Γ’ ΕΘΝΙΚΗΣ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΟ ΑΙΓΑΛΕΩ






«Είμαστε πια πρωταθλητές!... όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά και στο μπάσκετ. Η ομάδα της πόλης μας, ο Α.Ο. Αιγάλεω, τα κατάφερε!
Συγχαρητήρια σε παίκτες, διοικήσεις και φιλάθλους.
Ελπίζω κάποιοι οπαδοί να μην συνεχίσουν την ίδια συμπεριφορά στη νέα αγωνιστική περίοδο. Δεν τιμά την πόλη και σίγουρα υπονομεύει την ομάδα».

* Δημήτρης Μπίρμπας - Δήμαρχος Αιγάλεω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου