
«Είμαστε πια πρωταθλητές!... όχι μόνο στο ποδόσφαιρο, αλλά και στο μπάσκετ. Η ομάδα της πόλης μας, ο Α.Ο. Αιγάλεω, τα κατάφερε!
Συγχαρητήρια σε παίκτες, διοικήσεις και φιλάθλους.
Ελπίζω κάποιοι οπαδοί να μην συνεχίσουν την ίδια συμπεριφορά στη νέα αγωνιστική περίοδο. Δεν τιμά την πόλη και σίγουρα υπονομεύει την ομάδα».
* Δημήτρης Μπίρμπας - Δήμαρχος Αιγάλεω

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου