Την πικρία του για το κτίριο το οποίο θα στεγάσει το μουσουλμανικό τζαμί στον Βοτανικό, το οποίο παρομοιάζει σαν μεγάλο περίπτερο, εκφράζει ο πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδας, Ναΐμ Ελ Γαντούρ.
Το τέμενος στον Βοτανικό, που δεν θα έχει μιναρέ ούτε μεγάφωνα, διαθέτει δύο αίθουσες. Μία κεντρική για τους άνδρες χωρητικότητας 300 ατόμων και μία βοηθητική για 50 γυναίκες.
«Αυτό είναι το τζαμί που μας λένε τόσα χρόνια και θα χωράει 300 άτομα;» αναρωτήθηκε μιλώντας στο «Θέμα 104,6», καθώς ισχυρίστηκε ότι στην Αθήνα ζουν περίπου 500.000 μουσουλμάνοι.
«Εγώ ήρθα από την Αίγυπτο πριν από 45 χρόνια. Έχω γεννηθεί στο Πορτ Σάιντ, είχαμε πολύ μεγάλη εκκλησία του Αγίου Νικολάου, είχαμε σχολείο ελληνικό, είχαμε τα πάντα. Εμείς εδώ τόσα χρόνια να μας φτιάξουν ένα περίπτερο και χωρίς μιναρέ και να μας πουν αυτό είναι;» πρόσθεσε ο Ελ Γαντούρ.
Σχολίασε, μάλιστα, ότι «στην Αίγυπτο υπάρχουν ελληνικές εκκλησίες με καμπαναριό και λένε για την Αίγυπτο ότι είναι τριτοκοσμική. Γιατί μια ευρωπαϊκή χώρα όπως η Ελλάδα να μας αντιμετωπίζει μίζερα;», αναρωτήθηκε, διευκρινίζοντας πάντως ότι πρόκειται μόνο για πικρία και όχι για διαμαρτυρία.
politik.gr
Το τέμενος στον Βοτανικό, που δεν θα έχει μιναρέ ούτε μεγάφωνα, διαθέτει δύο αίθουσες. Μία κεντρική για τους άνδρες χωρητικότητας 300 ατόμων και μία βοηθητική για 50 γυναίκες.
«Αυτό είναι το τζαμί που μας λένε τόσα χρόνια και θα χωράει 300 άτομα;» αναρωτήθηκε μιλώντας στο «Θέμα 104,6», καθώς ισχυρίστηκε ότι στην Αθήνα ζουν περίπου 500.000 μουσουλμάνοι.
«Εγώ ήρθα από την Αίγυπτο πριν από 45 χρόνια. Έχω γεννηθεί στο Πορτ Σάιντ, είχαμε πολύ μεγάλη εκκλησία του Αγίου Νικολάου, είχαμε σχολείο ελληνικό, είχαμε τα πάντα. Εμείς εδώ τόσα χρόνια να μας φτιάξουν ένα περίπτερο και χωρίς μιναρέ και να μας πουν αυτό είναι;» πρόσθεσε ο Ελ Γαντούρ.
Σχολίασε, μάλιστα, ότι «στην Αίγυπτο υπάρχουν ελληνικές εκκλησίες με καμπαναριό και λένε για την Αίγυπτο ότι είναι τριτοκοσμική. Γιατί μια ευρωπαϊκή χώρα όπως η Ελλάδα να μας αντιμετωπίζει μίζερα;», αναρωτήθηκε, διευκρινίζοντας πάντως ότι πρόκειται μόνο για πικρία και όχι για διαμαρτυρία.
02/03/2019
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου