Η Κοινή Λογική χάθηκε από τη πόλη μας
μπορείτε να βοηθήσετε ;; ίσως τα σχόλια σας δει και επιστρέψει , ίσως πάλι να΄ναι πολύ αργά για όλους μας.
Σήμερα αποχαιρετούμε μια αγαπημένη παλιά φίλη, τη Κοινή Λογική, η οποία μας συντρόφευε για πολλά χρόνια.
Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα που έχει πάει , το σίγουρο είναι ότι δεν θέλει να επιστρέψει αν δεν αλλάξει η κατάσταση στη πόλη μας. Θα τη θυμόμαστε ως κάποια που μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα όπως αυτά:
-Έχε την κοινή λογική να προστατεύεσαι
-Οι άνθρωποι είναι ευάλωτοι γι’αυτό έχουν προτεραιότητα όταν είναι πεζοί
-Οι διαβάσεις είναι οριζόντια σήμανση απαραίτητη για όλες τις διασταυρώσεις και πεζοφάναρα
-Οι τοπικές υποθέσεις είναι αρμοδιότητα και ευθύνη όλου του δημοτικού συμβουλίου και συντεταγμένα θα πρέπει να τηρούνται οι κανονισμοί με αυστηρότητα προς όφελος όλων των δημοτών ιδιαίτερα των πιο αδύναμων
-Η κοινωνική συνθήκη επιβάλλει την εφαρμογή νόμων
-Ο ΚΟΚ είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεταιΤα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών».
Η Κοινή Λογική όταν πήγαινε στο σχολείο τα παιδιά της, έχασε τη χαρά της μόλις διαπίστωσε ότι είναι τόσα πολλά τα εμπόδια στα πεζοδρόμια τοποθετημένα από εταιρείες Κοινής Ωφελείας, από Δήμο, από παρόδιους. Όταν διεπίστωσε ότι οι διαβάσεις είναι σπάνιο είδος, αναρωτήθηκε “είναι δυνατόν ; που ζούμε;”Η Κοινή Λογική δάκρυσε όταν είδε ότι οι ράμπες των ΑμεΑ , ήταν αποκλεισμένες από κάθε λογής εμπόδια με πρώτο τη παράνομη στάθμευση και μετά το δημοτικό εξοπλισμό .
Η Κοινή Λογική δεν καταφερε να ξεπεράσει το γεγονός της πλήρους αδιαφορίας και του χλευασμού της όταν ζήτησε την εφαρμογή του ΚΟΚ και την άρση των εμποδίων, από τους αρμοδίους. “Πήρε των ομματιών της “, δεν αξίζει να προσπαθώ άλλο πια, γιατί αν δεν μπορεί (ή απλά δεν θέλει;) ο δήμαρχος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των ψήφων και είχε σημαία του προεκλογικά την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων και ειδικά των αδύναμων, την αδιαπραγμάτευτη τήρηση της νομιμότητας και την αρχή της προφύλαξης, κανένας άλλος δεν μπορεί . ‘Όποιος διαφωνεί ας μας πει…γιατί να ξαναψηφίσουμε τους σημερινούς που μας διοικούν είτε ως δημοτική αρχή είτε ως αντιπολίτευση …γιατί οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης είναι περισσότεροι αν ενωθούν και αν ήθελαν θα είχαν προβεί σε ενέργειες αποτροπής .
mamastodromo.blogspot.com
Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Σήμερα αποχαιρετούμε μια αγαπημένη παλιά φίλη, τη Κοινή Λογική, η οποία μας συντρόφευε για πολλά χρόνια.
Κανείς δεν γνωρίζει με βεβαιότητα που έχει πάει , το σίγουρο είναι ότι δεν θέλει να επιστρέψει αν δεν αλλάξει η κατάσταση στη πόλη μας. Θα τη θυμόμαστε ως κάποια που μας δίδαξε πολύτιμα μαθήματα όπως αυτά:
-Έχε την κοινή λογική να προστατεύεσαι
-Οι άνθρωποι είναι ευάλωτοι γι’αυτό έχουν προτεραιότητα όταν είναι πεζοί
-Οι διαβάσεις είναι οριζόντια σήμανση απαραίτητη για όλες τις διασταυρώσεις και πεζοφάναρα
-Οι τοπικές υποθέσεις είναι αρμοδιότητα και ευθύνη όλου του δημοτικού συμβουλίου και συντεταγμένα θα πρέπει να τηρούνται οι κανονισμοί με αυστηρότητα προς όφελος όλων των δημοτών ιδιαίτερα των πιο αδύναμων
-Η κοινωνική συνθήκη επιβάλλει την εφαρμογή νόμων
-Ο ΚΟΚ είναι νόμος και πρέπει να εφαρμόζεταιΤα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών».
Η Κοινή Λογική εκνευρίστηκε όταν δεν μπορούσε να βγει από το σπίτι της γιατί το σταθμευμένο όχημα στο πεζοδρόμιο είχε αποκλείσει την αυλόπορτα της.
Η Κοινή Λογική έγινε έξαλλη όταν ” παρά τρίχα” να την χτυπήσει διερχόμενο αυτοκίνητο γιατί η ίδια δεν χωρούσε στο πεζοδρόμιο στη γωνία επειδή είχε τοποθετήσει κάδους ο Δήμος , που εμπόδιζαν και την ορατότητα του οδηγού.
Η Κοινή Λογική τρόμαξε όταν περπάτησε στη κεντρική οδό και έπρεπε να κατέβει στο δρόμο είτε γιατί υπήρχε δένδρο, περίπτερο στο πεζοδρόμιο ή μηχανάκια ή αυτοκίνητα ή τραπεζοκαθίσματα ή σκουπίδια και ογκώδη αντικείμενα.
Η Κοινή Λογική απελπίστηκε όταν συνειδητοποίησε ότι ούτε στον πεζόδρομο είχε χώρο, γιατί οι κατασκευές των καταστημάτων είχαν κλείσει μαζί με τα τραπεζοκαθίσματα, τις ζαρντινιέρες, τα διαφημιστικά, τα μεταλλικά εμπόδια που είχε τοποθετήσει ο δήμος, τον ελάχιστο διάδρομο που “προβλέπεται” για τους πεζούς .Οι αποτμήσεις πεζοδρομίων που πρέπει να είναι υποβαθμισμένες και φτιαγμένες έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση οι πεζοί και τα εμποδιζόμενα άτομα της έφεραν ίλιγγο, θεέ μου αναρωτήθηκε, πόση αδιαφορία και αναλγησία πρέπει να υπάρχει σε αυτή τη πόλη;Η Κοινή Λογική όταν πήγαινε στο σχολείο τα παιδιά της, έχασε τη χαρά της μόλις διαπίστωσε ότι είναι τόσα πολλά τα εμπόδια στα πεζοδρόμια τοποθετημένα από εταιρείες Κοινής Ωφελείας, από Δήμο, από παρόδιους. Όταν διεπίστωσε ότι οι διαβάσεις είναι σπάνιο είδος, αναρωτήθηκε “είναι δυνατόν ; που ζούμε;”Η Κοινή Λογική δάκρυσε όταν είδε ότι οι ράμπες των ΑμεΑ , ήταν αποκλεισμένες από κάθε λογής εμπόδια με πρώτο τη παράνομη στάθμευση και μετά το δημοτικό εξοπλισμό .
Η Κοινή Λογική δεν καταφερε να ξεπεράσει το γεγονός της πλήρους αδιαφορίας και του χλευασμού της όταν ζήτησε την εφαρμογή του ΚΟΚ και την άρση των εμποδίων, από τους αρμοδίους. “Πήρε των ομματιών της “, δεν αξίζει να προσπαθώ άλλο πια, γιατί αν δεν μπορεί (ή απλά δεν θέλει;) ο δήμαρχος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των ψήφων και είχε σημαία του προεκλογικά την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων και ειδικά των αδύναμων, την αδιαπραγμάτευτη τήρηση της νομιμότητας και την αρχή της προφύλαξης, κανένας άλλος δεν μπορεί . ‘Όποιος διαφωνεί ας μας πει…γιατί να ξαναψηφίσουμε τους σημερινούς που μας διοικούν είτε ως δημοτική αρχή είτε ως αντιπολίτευση …γιατί οι δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης είναι περισσότεροι αν ενωθούν και αν ήθελαν θα είχαν προβεί σε ενέργειες αποτροπής .
Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα σ’ ένα ποσοστό κοντά στο 87% συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κοντά στα 50 χλμ/ώρα. Και μάλιστα ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πρωταγωνιστών των τροχαίων είναι κοντά στη ηλικία των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15- 29 ετών».
Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου