Τρίτη 17 Απριλίου 2018

100.000 ευρώ για το επικοινωνιακό προφίλ της δημοτικής αρχής του Δήμου Φυλής



Με ένα εύστοχο και εμπεριστατωμένο άρθρο με τίτλο Αναβάθμιση του επικοινωνιακού της προφίλ με 100.000 ευρώ επιχειρεί η διοίκηση Παππού η doxthi.gr επισημαίνει πως έμφαση στην επικοινωνία (την ώρα που όλοι οι δήμοι χρησιμοποιούν τα οικονομικά τους αποθέματα στην κοινωνική πολιτική) δίνει, κατά τα φαινόμενα,  η διοίκηση του δήμου Φυλής.

Η Δυτική όχθη συνεχίζει το δημοσίευμα ως εξής:

Διότι πως αλλιώς να εξηγηθεί το γεγονός ότι μέσα σε περίπου 3 μήνες έχει εγκρίνει τη διάθεση ποσού περίπου 100.000 ευρώ για συμβούλους και τηλεοπτικά σποτ.


Συγκεκριμένα, τέλη Δεκεμβρίου 2017 έφερε προς ψήφιση στην οικονομική επιτροπή ποσό 74.400 ευρώ για υπηρεσίες συμβούλου επικοινωνίας και 5000 ευρώ για υπηρεσίες  «μεσάζοντα» σε δημοσιεύσεις και αναρτήσεις στον τοπικό Τύπο. Χθες Δευτέρα, στην οικονομική επιτροπή ήρθε η κατακύρωση του διαγωνισμού για υπηρεσίες συμβούλιου επικοινωνίας με ποσό 74.000 σε εταιρία στρατηγικής και επικοινωνίας στο Χαλάνδρι.

Παράλληλα, με απόφαση του δημάρχου Χρήστου Παππού, στις 4 Απριλίου δόθηκαν, με απευθείας ανάθεση, υπηρεσίες παραγωγής και προβολής τηλεοπτικού σποτ για το δήμο Φυλής, ύψους 16.000 ευρώ, επίσης σε διαφημιστική εταιρία στο Χαλάνδρι

Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η δημοτική αρχή Φυλής έχει ανάγκη να διαθέσει τέτοια ποσά για να αναδείξει το επικοινωνιακό της προφίλ, εφόσον ο ίδιος ο δήμαρχος σε κάθε συγκέντρωση διαφημίζει (ακόμα και με video wall) το έργο που γίνεται στις συνοικίες του δήμου; Δε μπορούν άραγε οι δημότες να δουν με τα μάτια τους ότι έργο γίνεται στη γειτονιά τους, αν γίνεται; Είναι ανάγκη, σε εποχές κρίσιμες οικονομικά, να διατίθενται τόσο μεγάλα ποσά για επικοινωνιακούς λόγους, αντί να δίνονται για τη στήριξη της κοινωνικής πολιτικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης του τόπου, καθώς τα μαγαζιά στην περιοχή κλείνουν σωρηδόν το ένα μετά το άλλο; Γιατί άλλοι (εύρωστοι οικονομικά) δήμοι προτιμούν να διαθέτουν τα οικονομικά τους «περισσέματα» για την πολύπλευρη ανακούφιση των κατοίκων τους;

Μήπως, γιατί η διοίκηση Παππού κινείται στη λογική, «καθώς οι φωνές δεν μπορούν να ακουσθούν στη μάχη, τύμπανα και τρομπέτες χρησιμοποιούνται. Και καθώς οι στρατιώτες δεν μπορούν να δουν καθαρά, σημαίες, φανταχτερές στολές και λάβαρα χρησιμοποιούνται»;




  • Δείτε το διαγωνισμό που είχε φέρει σχεδόν τέλη Δεκεμβρίου η διοίκηση του δήμου για υπηρεσίες συμβούλου επικοινωνίας:




  • Η κατακύρωση σε συγκεκριμένη εταιρία στρατηγικής και επικοινωνίας έγινε στη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής της Δευτέρας 17/4/2018:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου