Προπαγανδιστικα στα ορια του μαιτρ του ειδους Γιοζεφ Γκαιμπελς ,ειναι αυτα τα βιντεακια που
προβαλλονται τελευταια στην τιβουλα και παρουσιαζουν ντεμεκ Ελληνες μεταναστες που οταν πηγαν στην αλλοδαπη αρχικα δεχθηκαν εχθροτητα και αρνηση απο τους γηγενεις προτρεποντας εμμεσα να αντιμετωπιζουμε με αγαπη τους ξενους μεταναστες συγκρινοντας τους και βαζοντας τους στην ιδια ζυγαρια με τους Ελληνες μεταναστες.
Κατ αρχας εδω μιλαμε για παρανομη εισβολη στην χωρα με το ετσι θελω, απροσαρμοστους στο συνολο τους ανθρωπους να ενταχθουν, γιατι απλα δεν θελουν με παρανομες δραστηριοτητες εν πολλοις, επιχορηγουμενους στα παντα οικηση διατροφη ενδυση παιδεια,αν θελουν, και υγεια την ωρα που το συνολο των Ελληνων δεινοπαθει να επιβιωσει.
Και εν τελει οι Ελληνες μεταναστες πηγαν η πηγαινουν νομιμα σε χωρες του εξωτερικου δεν τους χαριζεται τιποτε και δουλευουν απο την πρωτη στιγμη να επιβιωσουν.Κλεινοντας οκ εμεις τους αγαπαμε αυτοι ειναι δεκτικοι σε αυτη την αγαπη;
Μαλλον οχι απο οτι φαινεται οι απαιτησεις τους αυξανονται συνεχως αλλωστε ο κυριος λογος που θελουν να πανε Γερμανια κλπ ειναι τα παχυλα επιδοματα.προσπαθουν να επιβαλλουν τα δικα τους, μεχρι και ο Αρχιεπισκοπος, και ντροπη του, ειχε κρυψει το σταυρο του για να μην τους προκαλεσει οταν τους επισκεφθηκε σε καποιο hot spot,και θα δειτε και την οργισμενη αντιδραση τους αν τυχει και χαλασει η συνταγη.
Ατυχης η συγκριση λοιπον και αχρειος ο εμπνευστης αυτων των τηλεοπτικων σποτς.
Σ.Μ.
Η ΕΙΔΗΣΗ
«Τα πιο επικίνδυνα σύνορα είναι αυτά που χαράσσουμε στο μυαλό μας. Όλοι το έχουμε βιώσει. Εμείς, μαζί μπορούμε να τα ξεπεράσουμε».
Έχοντας τη φράση αυτή ως σύνθημα ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης υλοποιεί καμπάνια ευαισθητοποίησης, με την υποστήριξη του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, και με στόχο την αποδόμηση των αρνητικών στερεοτύπων που υπάρχουν γύρω από τους μετανάστες.
Ένας έφηβος, μία εργαζόμενη γυναίκα, ένας ιδιοκτήτης εστιατορίου, ένας ηλικιωμένος, ένα ζευγάρι νέων περιγράφουν με αρνητική διάθεση τους μετανάστες: είναι τρομοκράτες, αλλόθρησκοι, κλέφτες. Κι όμως αποκαλύπτουν ότι τα στερεότυπα αυτά έχουν βιώσει οι ίδιοι ως Έλληνες μετανάστες στο εξωτερικό, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τον Καναδά, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ.
Η καμπάνια #StopMindBorders, προϋπολογισμού 50.000 ευρώ, περιλαμβάνει έξι τηλεοπτικά σποτ και έντυπο υλικό (αφίσες, αυτοκόλλητα, καρτ ποστάλ) και χρηματοδοτείται από τη Διεύθυνση DG Home της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου