- Υπεβλήθη αίτημα προς το υπουργείο μεταφορών
Στα πλαίσια της δραστηριότητάς μου, αν άμισθο μέλος του μέλους διοικητικού συμβουλίου του ΑΤΤΙΚΟΥ νοσοκομείου, ενημερώνω ότι η διοικήτρια του νοσοκομείου, υπέβαλε αίτημα προς το υπουργείο μεταφορών και τους συναρμόδιους φορείς, αίτημα για να διαμορφωθεί γραμμή με 10λεπτη ανταπόκριση μεταξύ των σταθμών ΜΕΤΡΟ ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗΣ, με στάση στο Αττικό νοσοκομείο......
Περισσότερα στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1396276293402435840#editor/target=post;postID=1828406975597951855;onPublishedMenu=overview;onClosedMenu=overview;postNum=23;src=postname
Υπήρξε μια απάντηση του Διοικητή του ΟΑΣΑ (Ιωάννη Σκουμπούρη) στις 5/8/2016, που απαριθμεί τις υπάρχουσες λύσεις που επισημαίνει τις υπάρχουσες λύσεις με τις γραμμές
Αναλυτικά περιγράφει την γραμμή με συχνότητα Την γραμμή 731 με συχνότητα 25΄ Την γραμμή 892 με συχνότητα 30΄ Επίσης στον Χάρτη που μας έστειλε αποτυπώνεται η διαδρομή κάθε γραμμής.
https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1396276293402435840#editor/target=post;postID=1828406975597951855;onPublishedMenu=overview;onClosedMenu=overview;postNum=23;src=postname
- ΣΗΜΕΡΑ που βρίσκεται το θέμα ;
Υπήρξε μια απάντηση του Διοικητή του ΟΑΣΑ (Ιωάννη Σκουμπούρη) στις 5/8/2016, που απαριθμεί τις υπάρχουσες λύσεις που επισημαίνει τις υπάρχουσες λύσεις με τις γραμμές
Αναλυτικά περιγράφει την γραμμή με συχνότητα Την γραμμή 731 με συχνότητα 25΄ Την γραμμή 892 με συχνότητα 30΄ Επίσης στον Χάρτη που μας έστειλε αποτυπώνεται η διαδρομή κάθε γραμμής.
- Τι έχουμε να απαντήσουμε;
Η συχνότητα των γραμμών δεν τηρείται και συνήθως καθυστερούν κατά 30 % τουλάχιστον. Από τους εργαζόμενους ελάχιστοι χρησιμοποιούν τα ΜΜΕ, γιατί θεωρούν ότι δεν υπάρχει αξιοπιστία ανταποκρίσεων. Όσον αφορά τους συνοδούς επισκέπτες κλπ ανακαλύπτουν την Αμερική, όταν τελειώνουν οι κοινωνικές υποχρεώσεις . Καταλαβαίνουμε ότι σήμερα η ενίσχυση των δρομολογίων είναι κάτι δύσκολο .
- ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ στην αρχική μας πρόταση που είναι κάτι συνηθισμένο στο εξωτερικό.
Νομίζω ότι είναι κατανοητό ότι μια πόλη σαν το Χαϊδάρι που δεν έχει ΜΕΤΡΟ, όταν οι διπλανοί Δήμοι έχουν τουλάχιστον δυο και με τον ειδικό χώρο του Αττικού, αξίζει της επανεξέταση του όλου ζητήματος από μηδενική βάση .
(Το γιατί κάποιοι Δήμαρχοι ξέχασαν να διεκδικήσουν εδώ και 20 χρόνια λύση, είναι άλλης τάξης ζήτημα που ξεφεύγει του σκοπού της παρούσης επιστολής).
- Το Αίτημα λοιπόν για επανασχεδιασμό της γραμμής του ΜΕΤΡΟ ,ώστε από την ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ να επεκταθεί μέχρι το ΑΤΤΙΚΟ νοσοκομείο παραμένει .
Μέχρι την οριστική λύση και την εξέταση άλλων σχεδίων, όπως μιας γραμμής ΤΡΑΜ που να συνδέει τα εμπορικά κέντρα της Δυτικής Αθήνας, είναι ανάγκη, τόσο το πρόβλημα του ΑΤΤΙΚΟΥ όσο και της πόλης του ΧΑΪΔΑΡΊΟΥ, να λυθεί με τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ.
Για την πόλη μας δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε.
Για το ΑΤΤΙΚΟ μια βόλτα στη Ρίμινι που έχει γίνει από 4 λωρίδες 2, γιατι χρησιμοποιείται ολο το 24ωρο σαν πάρκινγκ μαζί με μια ματιά στο εσωτερικό πάρκινγκ του ΑΤΤΙΚΟΥ, θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε όλοι ότι προτεραιότητα στη μετακίνηση είναι το Ι.Χ.
Θοδωρής Σπηλιόπουλος
Επικεφαλής της δημοτικής κίνησης
"Πολίτες σε δράση Χαϊδαρίου"
Μέλος του διοικητικού συμβουλίου ΑΤΤΙΚΟΥ νοσοκομείου
Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΑΣΔΑ( Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δήμων Δυτικής Αθήνας
Για την πόλη μας δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσουμε.
Για το ΑΤΤΙΚΟ μια βόλτα στη Ρίμινι που έχει γίνει από 4 λωρίδες 2, γιατι χρησιμοποιείται ολο το 24ωρο σαν πάρκινγκ μαζί με μια ματιά στο εσωτερικό πάρκινγκ του ΑΤΤΙΚΟΥ, θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε όλοι ότι προτεραιότητα στη μετακίνηση είναι το Ι.Χ.
- Απευθυνόμαστε ξανά στην νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ να επανεξετάσει λύσεις.
Θοδωρής Σπηλιόπουλος
Επικεφαλής της δημοτικής κίνησης
"Πολίτες σε δράση Χαϊδαρίου"
Μέλος του διοικητικού συμβουλίου ΑΤΤΙΚΟΥ νοσοκομείου
Μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΑΣΔΑ( Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δήμων Δυτικής Αθήνας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου