Γάλλος τουρίστας νοίκιασε αυτοκίνητο για το διάστημα από 2 έως 6 Ιουνίου 2016, από εταιρεία
ενοικίασης αυτοκινήτων στην Αθήνα.
- Στις 3 Ιουνίου 2016 ο καταναλωτής προκάλεσε βλάβες στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, χτυπώντας το σε μια πέτρα στο οδόστρωμα (έσπασε το ψυγείο, το κάρτερ και κάποια άλλα εξαρτήματα).
Η εταιρία παρέλαβε το αυτοκίνητο και του έδωσε όχημα αντικατάστασης για το διάστημα της ενοικίασης. Επισημαίνεται ότι στη σύμβαση ενοικίασης δεν είχε προβλεφθεί ασφαλιστική κάλυψη. Μετά την επιστροφή του στη Γαλλία, ο καταναλωτής ανακάλυψε ότι είχε χρεωθεί η πιστωτική του κάρτα με το ποσό των 1.286 ευρώ, για την αποκατάσταση της ζημίας του αυτοκινήτου.
- Ο καταναλωτής, όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική σελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, θεωρώντας το ποσό υπερβολικό, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, ζητώντας διαμεσολάβηση.
- Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας θα διαβιβάσει τα σχετικά έγγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες του δημοσίου για περαιτέρω διερεύνηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου