Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Δημήτρης Μπίρμπας: Περιμένουμε την ολοκλήρωση των διαδικασιών του ΕΦΕΤ για να ασκήσουμε όλα τα νόμιμα και ένδικα μέσα


Η υπόθεση με το νοθευμένο ελαιόλαδο στους άπορους του Κοινωνικού Παντοπωλείου Αιγάλεω συγκλονησε όχι μόνο τους  δικαιούχους αλλά έκανε αίσθηση σε όλη την Ελλάδα αφού όλα τα μέσα
μαζικής ενημέρωσης, ειδήσεις στην τηλεόραση αλλά και ο έντυπος και ηλεκτρονικός τύπος αναμετάδοσαν την είδηση.
  • Ο δήμος Αιγάλεω εξέδωσε αμέσως δελτίο τύπου ενημερώνοντας για τις ενέργειες που έκανε η Δημοτική Αρχή για το συγκεκριμένο ζήτημα.
ΕΔΩ
  • Ωστόσο αρκετές κριτικές ακούστηκαν για τις κινήσεις τις δημοτικής αρχής και πολλά ερωτηματικά επίσης.
Ρωτήσαμε το δήμαρχο Αιγάλεω Δημήτρη Μπίρμπα για το συγκεκριμένο θέμα.

 ΠΑΛΜΟΣ: Με ποια διαδικασία έφτασε στον ΕΦΕΤ  το λάδι που διέθετε το κοινωνικό Παντοπωλείο; Είναι πάγια τακτική ή έτυχε να εξεταστεί η ποιότητα του?

  • Δημήτρης Μπίρμπας: Ο ΕΦΕΤ στο πλαίσιο των καθηκόντων του, ήλθε στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας (13-1-2016) και έλεγξε μόνο τη συσκευασία ελαιολάδου του συγκεκριμένου προμηθευτή.
  •  Είναι φανερό ότι  από την μεριά των υπηρεσιών μας, όπως αναδεικνύεται και από το δελτίο τύπου, είχαν ακολουθηθεί όλες οι απαιτούμενες από το νόμο διαδικασίες.
 ΠΑΛΜΟΣ: Πως πρόκειται να χειριστεί το θέμα η Δημοτική Αρχή σε σχέση με τον προμηθευτή? Διαβάζουμε (και σας επισυνάπτουμε) κριτικές ότι έπρεπε να αντιδράσει άμεσα και να το μηνύσει.

  • Δημήτρης Μπίρμπας: Όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου μας,  περιμένουμε την ολοκλήρωση των διαδικασιών του ΕΦΕΤ για να ασκήσουμε όλα τα νόμιμα και ένδικα μέσα προκειμένου να διαφυλάξουμε το κύρος και την υπόληψη των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

 ΠΑΛΜΟΣ: Το γεγονός ότι δημοτικός σύμβουλος της διοίκησης (Σ. Τασιόπουλος) ζητάει μέσα από τα κοινωνικά  δίκτυα συγνώμη, είναι κατά τη γνώμη σας έμμεση παραδοχή ευθύνης της διοίκησης ή μια αυθαίρετη μεμονωμένη άποψη?

  • Δημήτρης Μπίρμπας: Η απάντηση είναι προφανής, μετά από αυτά που σας είπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου