Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Αλέξης Σουρής: Είμαι περήφανος για την πρόσφατη δουλειά μου "Της ομορφιάς το άγιο"




 
1. Αλέξη, καλώς ήρθες στο nlpradio, ξεκινώντας πες μας λίγα λόγια για σένα
  •  Καλώς σας βρήκα, χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να επικοινωνήσουμε! Είμαι ο Αλέξης Σουρής, κατάγομαι από την όμορφη Εύβοια, εδώ και αρκετά χρόνια όμως ζω και εργάζομαι στα επίσης όμορφα Ιωάννινα, όπου ήρθα για να σπουδάσω στο Μαθηματικό και αφού πήρα το πτυχίο μου εγκαταστάθηκα εκεί.
 
2. Πόσα χρόνια ασχολείσαι με το τραγούδι?

  • Επαγγελματικά ασχολούμαι γύρω στα 12 χρόνια, το τραγούδι και η μουσική όμως ήταν πάντα η μεγάλη μου αγάπη, από όταν ήμουν μικρό παιδί ακόμα!
 
3. Πες μας λίγα λόγια για τις μουσικές κυκλοφορίες σου μέχρι σήμερα? από ότι είδα
έχεις κυκλοφορήσει αρκετά τραγούδια μέχρι σήμερα?

  • Δισκογραφικά η αρχή έγινε το 2012,όπου κυκλοφόρησε από την TSL Records το πρώτο μου single με τίτλο "Στιγμές". Είχε 3 τραγούδια, το "Μακριά σου" και το "Έξω χαράζει" σε μουσική και στίχους δικούς μου και το "Βροχή" σε μουσική δική μου και στίχους του Στέφανου Γεωργίου. Ακολούθησαν διάφορα άλλα τραγούδια που κυκλοφόρησαν μόνα τους και τον Ιανουάριο που μας πέρασε κυκλοφόρησε η καινούρια μου δουλειά, ένα EP με 4 τραγούδια με τίτλο "Της ομορφιάς το άγιο".

 
4. Ποιά είναι η πρόσφατη δισκογραφία σου και ποιοί είναι οι συντελεστές?

  • Όπως σας είπα η πιο πρόσφατη δουλειά μου είναι το EP "Της ομορφιάς το άγιο" που κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο από την MusicShots. Είναι ένας δίσκος που είμαι περήφανος για αυτόν και πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα! Είναι αρκετοί οι συντελεστές και τους ευχαριστώ όλους! Μουσική εκτός απο μένα έχει γράψει ο Δημήτρης "James" Μπασδάνης και στίχους εκτός από μένα έχουν γράψει ο James πάλι, ο Άγγελος Μητσόπουλος και ο Βασίλης Γεροδήμος. Επίσης συμμετέχουν η Καλλιρρόη Πετράκη σε ένα ντουέτο και ο Μιχάλης Ιωαννίδης σε ένα τραγούδι με το μπουζούκι. Την ενορχήστρωση έκανε ο James Μπασδάνης και όλη την παραγωγή και το mastering ο Κώστας Μπασδάνης. Είχαμε υπέροχη συνεργασία με όλα τα παιδιά και πάνω απ'όλα το διασκεδάσαμε!

 
5. Είσαι ερωτικός τραγουδιστής, αυτό το επέλεξες μέσα από την καθημερινότητα 
σου?

  • Αυτή είναι μια ερώτηση που μου κάνουν συχνά! Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα τραγούδια μου είναι βιωματικά αλλά αυτό δεν σημαίνει οπωσδήποτε ότι είναι δικά μου βιώματα όλα. Μπορεί να είναι μια ιστορία που συνέβη σε κάποιον φίλο μου ή κάτι που διάβασα κλπ. Γενικά η έμπνευση είναι απρόβλεπτη!


6. Ποιό ή ποιά τραγούδια σου σε εκφράζουν περισσότερο?

  • Δύσκολη ερώτηση...Κοίταξε, όλα με εκφράζουν γιατί αλλιώς δεν θα τα έγραφα ή δεν θα τα κυκλοφορούσα! Δεν γράφω ποτέ κάτι που δεν μου αρέσει εμένα πρώτα. Μια μικρή ειδική αναφορά ίσως μπορώ να κάνω στο "Μακριά σου", καθώς ήταν το πρώτο τραγούδι που έγραψα!


7. Πως νοιώθεις με το μέχρι σήμερα αποτέλεσμα της πορείας σου?

  • Είμαι ικανοποιημένος γιατί κάνω κάτι που αγαπώ πολύ! Από την άλλη, σίγουρα έχω ακόμα να δώσω πολλά ,έχω στόχους και δεν έχω κάνει ακόμα όλα όσα θα ήθελα! Να'μαστε καλά και όλα θα γίνουν. Οι ιδέες και η όρεξη υπάρχουν, αυτό είναι δεδομένο.


8. Τι να περιμένουμε από σένα στο άμεσο μέλλον?

  • Προς το παρόν,live εμφανίσεις σε μαγαζιά σε διάφορα μέρη. Δισκογραφικά, καινούριος δίσκος θα βγει μετά το καλοκαίρι αλλά το λέω με επιφύλαξη! Χαχα! Στο ενδιάμεσο ίσως κυκλοφορήσω κάποιο single. 
 

9. Ποιά είναι η μεγάλη σου επιθυμία?

  • Να καταξιωθώ καλλιτεχνικά, τα τραγούδια μου να αγγίξουν τον κόσμο και να κάνω πάντα πράγματα που μου αρέσουν και με εκφράζουν!
 10. Σ΄ευχαριστούμε για το χρόνο σου και την γνωριμία μαζί σου, προσωπικά
πιστεύω ότι θα έχεις πολύ καλή πορεία, κλείνοντας θα ήθελα να μας στείλεις
ένα μήνυμα και στους ακροατές μας, εμείς σίγουρα θα τα ξαναπούμε από κοντά.

  • Εγώ σας ευχαριστώ πολύ και για τον χρόνο που μου διαθέσατε, και για την γνωριμία, και για τα καλά σας λόγια! Όσο για τους ακροατές σας, να ακούτε πολλή μουσική, ιδιαίτερα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε είναι θεραπεία για την ψυχή, και μην ξεχνάτε να χαμογελάτε! Να είστε όλοι καλά!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου