Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Πάρτυ Ενεργών Πολιτών Περιστερίου Μεγάλη συμμετοχή και ανταπόκριση



  
 Οι Ενεργοί Πολίτες διασκέδασαν και  χόρεψαν μέχρι πρωίας κόντρα στους δύσκολους καιρούς, σε πείσμα της φτώχειας, της ανέχειας, της κακοδιάθεσης, της κατάθλιψης και  της απαισιοδοξίας.

Είμαστε απολύτως Ενεργοί Πολίτες, και το αποδείξαμε και το βράδυ του Σαββάτου 14 Μαρτίου, σε ένα μοναδικό πάρτυ που στήσαμε στο Cafeplateia με μουσικές 80's, που ξεσήκωσαν νέους, αλλά
και ...μεγαλύτερους νέους. Μια ευχάριστη βραδιά άκρως επιτυχημένη, όπως αποδεικνύουν και τα φωτογραφικά στιγμιότυπα,  που θα επαναληφθεί σίγουρα.
Με πρωτεργάτες τους δημοτικούς μας εκπροσώπους αφήσαμε για λίγο στην άκρη τα προβλήματά μας, χαμογελάσαμε πλατειά και  αρχίσαμε τις γυροβολιές  για να ξορκίσουμε το κακό και τραγουδήσαμε για να καλοσωρίσουμε την ελπίδα και την αισιοδοξία. Γιατί πιστεύουμε  ότι όλα θα αλλάξουν.
 
 Οι Ενεργοί Πολίτες για την Ανατροπή στο Περιστέρι, ξέρουν να βρίσκονται  στην πρώτη γραμμή τόσο των προβλημάτων που απασχολούν τους συνδημότες  μας , όσο και στην διασκέδαση.
Ες αύριο τα καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου