Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

"ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΗΣ" ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ


Με θετική ανταπόκριση ξεκίνησε το 1ο Φεστιβάλ Κλασικής Μουσικής (Κυρικές Τέχνης) που πραγματοποιήθηκε στο κινηματοθέατρο “ΜΕΛΙΝΑ” την Κυριακή 8/2/15.
Με το αφιέρωμα αυτό στον Peer Gynt για ένα πιάνο και τέσσερα χέρια, αφήγηση, τραγούδι και χορό, ταξίδεψαν περίπου 300 άτομα σε μια αίθουσα που πλημμύρισε από μελωδίες γνωστών κλασικών κομματιών.

Οι καθηγητές του ωδείου μας Ιωάννα Φουρουκλά, Ιωάννα Στάϊκου,Γιώτα Ανδρίκουλα και οι συνεργάτες μας, Σωτηρία Αργυροπούλου & Γεωργία Χαραλαμπίδου, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για μιά άρτια μουσική παράσταση αλλά συγχρόνως σηματοδότησαν και την έναρξη του 1ου Φεστιβάλ Κλασικής Μουσικής που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά όχι μόνο στο Δήμο Αγίων Αναργύρων Καματερού, αλλά και στον ευρύτερο χώρο της Δυτικής Αθήνας.

Με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση ο πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού & Παιδείας του δήμου Αγίων Αναργύρων Καματερού, Δημοτικοί σύμβουλοι και μέλη του Διοικητικού συμβουλίου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου