Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Νέα ημερομηνία για το άναμα του δέντρου του Δήμου Αγ. Βαρβάρας




 ΤΟ ΑΝΑΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ του Δήμου Αγ. Βαρβάρας 

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ ΚΑΙ ΏΡΑ 6.30 Μ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου