Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Ελάτε να φωτίσουμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στο Δήμο Αγ. Βαρβάρας

         Ελάτε να φωτίσουμε
        το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μας
                                                και τις ημέρες που έρχονται…

…ελάτε να ζήσουμε μαζί
    λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων.

       
      Σας περιμένουμε
την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
και ώρα 6.30 μ.μ., στον κόμβο
Ελ.Βενιζέλου & Μ.Αλεξάνδρου

           …οι παραγωγοί θα μας φιλέψουν
         και θα μας χαρίσουν άφθονα εδέσματα!
   …ο Αη Βασίλης και τα ξωτικά
            θα μας περιμένουν!
          …η παιδική ορχήστρα του Δήμου μας
                      θα μας ταξιδέψει!
   …αγγελικές φωνές
                        θα μας απογειώσουν!
           …οι χιονονεραΐδες 
                θα μας μεταμορφώσουν!



Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ Π. ΚΑΠΛΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου