Το μήνυμα
της ευαισθητοποίησης και της υιοθέτησης υπεύθυνης στάσης απέναντι στο φυσικό
και
αστικό περιβάλλον διαδόθηκε, με επιτυχία, στην εθελοντική δράση «Let’s do it Greece 2014», που πραγματοποιήθηκε την
Κυριακή 6 Απριλίου 2014 στην πόλη μας, όπως και σε άλλα μέρη της Ελλάδας.
αστικό περιβάλλον διαδόθηκε, με επιτυχία, στην εθελοντική δράση «Let’s do it Greece 2014», που πραγματοποιήθηκε την
Κυριακή 6 Απριλίου 2014 στην πόλη μας, όπως και σε άλλα μέρη της Ελλάδας.
Την
προσπάθειά μας στήριξε ενεργά ο Σύλλογος Ελλήνων Ολυμπιονικών, ο οποίος
ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Δήμου μας, στέλνοντας ως εκπροσώπους τις Ολυμπιονίκες
στο αγώνισμα της πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, Σταυρούλα Ζυγούρη και
Μαρία-Λουίζα Βρυώνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου