- Αισθάνομαι την υποχρέωση να συμμετάσχω στη μεγάλη προσπάθεια για να επιλυθεί η κρίση, να ενισχυθεί η Δημοκρατία και η Τοπική Αυτοδιοίκηση και να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής όλων μας
Αγαπητοί συμπολίτες,
Οι Δημοτικές εκλογές του Μαΐου 2014 είναι εξαιρετικά κρίσιμες. Η πρωτοφανής οικονομική, κοινωνική και ανθρωπιστική κρίση, η λιτότητα, η ανεργία και η ύφεση δοκιμάζουν σκληρά την πλειοψηφία των συμπολιτών μας .
Ως ενεργός πολίτης αισθάνομαι την υποχρέωση να συμμετάσχω στη μεγάλη προσπάθεια για να
επιλυθεί η κρίση, να ενισχυθεί η Δημοκρατία και η Τοπική Αυτοδιοίκηση και να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής όλων μας.
Συμπορεύομαι στη Δημοτική Ανανεωτική Κίνηση με υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Ταλιούρα, με αγωνιστική διάθεση, με πνεύμα ενότητας, αλληλεγγύης και ανθρωπιάς, για την Πετρούπολη του μέλλοντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου