- Σε κλίμα αισιοδοξίας η συγκέντρωση υποψηφίων και στελεχών
που θα σέβεται τη γνώμη του δημότη, θα ζητά τη συμμετοχή του και θα στέκει συμπαραστάτης στην αγωνία και το πρόβλημά του.
«Το όλοι μαζί δεν είναι για μένα μια κουβέντα που συνηθίζεται στις εκλογές»,
είπε ο υποψήφιος δήμαρχος και συνέχισε: «Η συμμετοχικότητα είναι σταθερό σημείο στα πιστεύω μου. Δεν είναι μόνο τώρα για τον Δήμο, που είναι η πιο άμεση, η πιο απτή διοίκηση στον πολίτη και το θεωρούμε αυτονόητο. Ήταν πάντα. Αυτό υποστήριζα πάντα. Αρκεί να συμφωνήσουμε ότι αυτός είναι ο τρόπος. Αυτή είναι η ευκαιρία. Και να δουλέψουμε όλοι γι’ αυτό. Είναι και θα είναι καθημερινό στοίχημα για μένα να είμαι πρώτα εγώ "εκεί". Παρών κάθε μέρα. Για κάθε πρόβλημα αλλά και για κάθε νέα ιδέα που μας πάει παρακάτω». Το Σάββατο 12 Απριλίου στις 8 το βράδυ, στη "Σάλα Παράδεισος" στην Ανθούπολη, θα γίνει η ανακήρυξη του συνδυασμού "Περιστέρι με όλους- Ανατροπή" και των υποψηφίων. Δημοτική κίνηση "Περιστέρι με όλους- Ανατροπή" Δημήτρης Κελάφας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου