.jpg)
Έλεος πια με τους
υποψήφιους Δημάρχους και συμβούλους που έχουν πλημμυρίσει τα κοινωνικά δίκτυα
με φωτογραφίες από περιφορές εικόνων, λειτουργίες, μέσα και έξω από εκκλησίες.
Εντάξει οι ψηφοφόροι
πηγαίνουν και στην εκκλησία, δε λέω, αλλά κάποια πράγματα έχουν και τα όριά
τους. Το μήνυμα που θέλουν να περάσουν και να δουν οι πολίτες είναι διττό. Και
προς αυτούς που εκείνη την ώρα είναι στην εκκλησία ότι, να μπράβο ήρθαν και
στην εκκλησία και επίσης σε όσους δουν τις φωτογραφίες στο facebook ότι, να πήγαν στην εκκλησία. «Καλοί» άνθρωποι,
«ενάρετοι» του Θεού.
Από τις χειρότερες
προσπάθειες υφαρπαγής της ψήφου είναι η κίνηση προσεταιρισμού όσων πηγαίνουν
στην εκκλησία με το σκεπτικό ότι αφού ο υποψήφιος δημοσιεύει και φωτογραφίες
τότε «σίγουρα» πιστεύει άρα ας τον ψηφίσουμε.
Ειλικρινά πού ζείτε και
τί θράσος ή μάλλον άνευ νοήματος πράττετε
Οι πολίτες περιμένουν να
ακούσουν προτάσεις συγκροτημένες, να δουν πως έχετε βλέπετε το αξίωμα ως ευθύνη
και όχι ως προβολή.
Έτσι λοιπόν δεν θα με
δείτε να κάνω check in σε κανένα ναό, ούτε και θα προβάλλω ανάλογες φωτογραφίες. Αν και όποτε πάω σε μια εκκλησία το ξέρουν όσοι
με δουν εκεί και άμα το προσέξουν μες την σκέψη του ο καθένας.
Για μένα το δημόσιο
αξίωμα σημαίνει Ευθύνη και Όραμα, σύγχρονες συγκροτημένες προοδευτικές
προτάσεις που δημοσιεύω, μιλάω και προβάλλω με βάση τις δυνατότητές μου.
Για αυτό στις 18 Μαΐου
συμμετέχω ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Ανάπλαση Αιγάλεω και τον
υποψήφιο Δήμαρχο Δημήτρη Μπίρμπα.
Τασιόπουλος Σταύρος
Νομικός, LLM
Δημοσίου Δικαίου & Πολιτικής Επιστήμης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με ‘Ανάπλαση’
Αιγάλεω
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου