Πραγματοποιήθηκε, ενώπιον του Δημάρχου Αγίας Βαρβάρας κ. Γιώργου
Καπλάνη, η ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Σύμβουλου κ. Ελευθερίου Δημητρίου, ο οποίος
πήρε τη θέση του παραιτηθέντος κ. Χρήστου Λάμπρου ως πρώτος επιλαχών της Παράταξης
«Δημοτική Ενωτική Κίνηση».
Η τελετή ορκωμοσίας έγινε στο Δημαρχείο της πόλης μας, κατά
την οποία αναγνώστηκε ο όρκος και υπογράφηκαν όλα τα προβλεπόμενα έγγραφα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου