Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Ορκίστηκε Δημοτικός Σύμβουλος Αγίας Βαρβάρας ο Ελευθέριος Δημητρίου




Πραγματοποιήθηκε, ενώπιον του Δημάρχου Αγίας Βαρβάρας κ. Γιώργου Καπλάνη, η ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Σύμβουλου κ. Ελευθερίου Δημητρίου, ο οποίος πήρε τη θέση του παραιτηθέντος κ. Χρήστου Λάμπρου ως πρώτος επιλαχών της Παράταξης «Δημοτική Ενωτική Κίνηση».


Η τελετή ορκωμοσίας έγινε στο Δημαρχείο της πόλης μας, κατά την οποία αναγνώστηκε ο όρκος και υπογράφηκαν όλα τα προβλεπόμενα έγγραφα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου