Πολυάριθμες μελέτες αποδεικνύουν την αρνητική επίδραση που έχουν τα αναψυκτικά στον οργανισμό μας...Λίγοι όμως γνωρίζουν ακριβώς το γιατί…
- Μόλις ένα κουτάκι αναψυκτικού μάς φορτώνει με τη μέγιστη επιτρεπόμενη κατανάλωση ζάχαρης – 10 κουταλιές – και εκτοξεύει το ζάχαρο. Έτσι, πυροδοτείται η παραγωγή ινσουλίνης που κάνει το συκώτι να μετατρέπει τη ζάχαρη σε λίπος.
- Σαράντα λεπτά μετά ολοκληρώνεται η απορρόφηση της καφεΐνης κι έτσι κάθε σύστημα του σώματος αντιδρά.
- Οι κόρες των ματιών διαστέλλονται, η αρτηριακή πίεση ανεβαίνει και το συκώτι απελευθερώνει ακόμη περισσότερα σάκχαρα στο αίμα.
- Με τον καιρό, η καθημερινή κατανάλωση αναψυκτικών αρχίζει να επηρεάζει κάθε όργανο του σώματος.
- Εγκέφαλος
Η
υπερβολική κατανάλωση αναψυκτικών επηρεάζει το νευρικό σύστημα και
ιδιαίτερα τα κέντρα απομνημόνευσης στον εγκέφαλο.
Η επεξεργασμένη ζάχαρη
εμποδίζει την παραγωγή μιας χρήσιμης χημικής ουσίας
που ονομάζεται νευροτροφικός παράγοντας (BDNF). Όταν τα επίπεδα του BDNF
είναι χαμηλά, καθημερινές λειτουργίες όπως η μάθηση και η απομνημόνευση
γίνονται εξαιρετικά δύσκολες.- Καρδιά
Πνεύμονες
Η αυξημένη κατανάλωση αναψυκτικών συνδέεται επίσης με τον αυξημένο κίνδυνο παθήσεων του αναπνευστικού, όπως το άσθμα και η Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια. Όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση τόσο μεγαλύτερος είναι και ο κίνδυνος.
- Δόντια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου