Με τις δημοτικές εκλογές να είναι πλέον δυο μήνες μακριά, θεωρώ ότι
ήρθε η ώρα να τοποθετηθώ δημόσια και να κάνω τις επιλογές μου.
Οι Χαϊδαριώτες με έχουν τιμήσει με την ψήφο τους για δυο συνεχόμενες τετραετίες και αισθάνομαι την ανάγκη να τους ευχαριστήσω ολόψυχα για την επιλογή τους στο πρόσωπό μου.
Σήμερα λοιπόν, μετά από 8 χρόνια θητείας ως δημοτικός σύμβουλος Χαϊδαρίου, παρατηρώ ότι έχει εκδηλωθεί τεράστιο ενδιαφέρον από πολλούς υποψηφίους που επιθυμούν να αναλάβουν τη διοίκηση της πόλης που αγαπάμε.
Δε θα μπορούσα φυσικά να μην παρατηρήσω ότι σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι προέρχονται από συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους (από τα δεξιά ως τα αριστερά του πολιτικού φάσματος).
Οι Χαϊδαριώτες με έχουν τιμήσει με την ψήφο τους για δυο συνεχόμενες τετραετίες και αισθάνομαι την ανάγκη να τους ευχαριστήσω ολόψυχα για την επιλογή τους στο πρόσωπό μου.
Σήμερα λοιπόν, μετά από 8 χρόνια θητείας ως δημοτικός σύμβουλος Χαϊδαρίου, παρατηρώ ότι έχει εκδηλωθεί τεράστιο ενδιαφέρον από πολλούς υποψηφίους που επιθυμούν να αναλάβουν τη διοίκηση της πόλης που αγαπάμε.
Δε θα μπορούσα φυσικά να μην παρατηρήσω ότι σχεδόν όλοι οι υποψήφιοι προέρχονται από συγκεκριμένους πολιτικούς χώρους (από τα δεξιά ως τα αριστερά του πολιτικού φάσματος).
Χωρίς να έχω καμία διάθεση να αντιπαραθέσω οτιδήποτε στο πολιτικό
παρελθόν των υποψηφίων (άλλωστε τέτοιο παρελθόν έχω κι εγώ ο ίδιος),
θεωρώ ότι ήρθε πλέον η ώρα να απεμπλακούμε από υποψηφιότητες που έχουν
τέτοια χαρακτηριστικά.
Ειδικά, όσον αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση, φρονώ ότι ο δήμαρχος μιας πόλης θα πρέπει πλέον να είναι μια προσωπικότητα που δε θα έχει την παραμικρή σχέση με την κεντρική πολιτική σκηνή.
Βλέποντας τις υποψηφιότητες λοιπόν για τη θέση του δημάρχου στην πόλη μας, δεν θα μπορούσα να μην παρατηρήσω ότι μόνο μια από αυτές είχε το χαρακτηριστικό της ακομμάτιστης και χωρίς καμία εμπλοκή με την πολιτική υποψηφιότητας, αυτή του Τάσου Χαλκιά.
Τον Τάσο Χαλκιά είχα την τιμή να τον γνωρίσω μέσω του Πέτρου Καραβίτη, ο οποίος και ήταν αυτός που μου μίλησε για έναν δήμαρχο υπερκομματικό, χωρίς «στήριξη» από κανέναν κόμμα.
Ο Τάσος Χαλκιάς, είναι γέννημα-θρέμμα Χαϊδαριώτης, δεν έχει κομματικό παρελθόν, δεν έχει υπηρετήσει ποτέ σε καμία δημόσια θέση, δεν προέρχεται από κανένα πολιτικό «τζάκι» και θεωρώ ότι ένας δήμαρχος με τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι αυτό που χρειάζεται η τοπική αυτοδιοίκηση, είναι πλέον αυτό που χρειάζεται και η πόλη του Χαϊδαρίου.
Στηρίζω λοιπόν ανεπιφύλακτα την υποψηφιότητα του Τάσου Χαλκιά και ελπίζω ότι αυτή τη νέα πρόταση θα την αγκαλιάσουν όλοι οι Χαϊδαριώτες, για μια πόλη με δήμαρχο από την κοινωνία.
Σταύρος Μπαλοδήμας
Δημοτικός Σύμβουλος Χαϊδαρίου
Ειδικά, όσον αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση, φρονώ ότι ο δήμαρχος μιας πόλης θα πρέπει πλέον να είναι μια προσωπικότητα που δε θα έχει την παραμικρή σχέση με την κεντρική πολιτική σκηνή.
Βλέποντας τις υποψηφιότητες λοιπόν για τη θέση του δημάρχου στην πόλη μας, δεν θα μπορούσα να μην παρατηρήσω ότι μόνο μια από αυτές είχε το χαρακτηριστικό της ακομμάτιστης και χωρίς καμία εμπλοκή με την πολιτική υποψηφιότητας, αυτή του Τάσου Χαλκιά.
Τον Τάσο Χαλκιά είχα την τιμή να τον γνωρίσω μέσω του Πέτρου Καραβίτη, ο οποίος και ήταν αυτός που μου μίλησε για έναν δήμαρχο υπερκομματικό, χωρίς «στήριξη» από κανέναν κόμμα.
Ο Τάσος Χαλκιάς, είναι γέννημα-θρέμμα Χαϊδαριώτης, δεν έχει κομματικό παρελθόν, δεν έχει υπηρετήσει ποτέ σε καμία δημόσια θέση, δεν προέρχεται από κανένα πολιτικό «τζάκι» και θεωρώ ότι ένας δήμαρχος με τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι αυτό που χρειάζεται η τοπική αυτοδιοίκηση, είναι πλέον αυτό που χρειάζεται και η πόλη του Χαϊδαρίου.
Στηρίζω λοιπόν ανεπιφύλακτα την υποψηφιότητα του Τάσου Χαλκιά και ελπίζω ότι αυτή τη νέα πρόταση θα την αγκαλιάσουν όλοι οι Χαϊδαριώτες, για μια πόλη με δήμαρχο από την κοινωνία.
Σταύρος Μπαλοδήμας
Δημοτικός Σύμβουλος Χαϊδαρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου