ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΕΔ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗ
ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΕΔΕ
"Επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά ότι στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης συνολικά δεν υπάρχει πλεονάζον προσωπικό, αντίθετα υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις λόγω των συνεχών συνταξιοδοτήσεων και του παγώματος των προσλήψεων.
Η πρόταση μας για κινητικότητα μέσα στην Αυτοδιοίκηση με μετατάξεις από Δήμο σε Δήμο είναι και λογική και εφικτή και αποτελεσματική. Απορούμε γιατί απ’ όσο γνωρίζουμε δεν έχει τεθεί καν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.
Εκφράζουμε την απόλυτη αντίθεση μας στην κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας και των Σχολικών Φυλάκων, στην μεθόδευση απόλυσης των εργαζομένων που παραμένουν στις θέσεις τους με προσωρινές αποφάσεις της Δικαιοσύνης, αλλά και σε κάθε άλλη φημολογούμενη από καιρό κατάργηση δομών και λειτουργιών των Δήμων, είτε αυτές αφορούν την κοινωνική πολιτική, είτε τον Πολιτισμό και τον Αθλητισμό στις τοπικές κοινωνίες, είτε την εξυπηρέτηση του πολίτη.
Ο ρόλος όλων των λειτουργιών της Αυτοδιοίκησης είναι αναντικατάστατος, μάλιστα μέσα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες οι δομές της Αυτοδιοίκησης αποτελούν το τελευταίο καταφύγιο των πολιτών μπροστά στη διάλυση υπηρεσιών και λειτουργιών του κεντρικού κράτους.
Εκφράζουμε επίσης την πλήρη αντίθεση μας με την ακόμα ασφυκτικότερη εποπτεία που επιβάλλεται στους ΟΤΑ με τις νέες ρυθμίσεις για το Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας.
Όπως και την αντίθεση μας στη δυνατότητα που δίνεται με απλές Υπουργικές Αποφάσεις να καταργούνται ειδικότητες αλλά και θέσεις στους ΟΤΑ. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου