Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Γεωργιάδης: Κανένα νοσοκομείο δεν θα κλείσει



Την εφαρμογή της πρότασης που είχε καταθέσει γραπτώς ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος για τα ελληνικά νοσοκομείο ανακοίνωσε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος τόνισε ότι κανένα νοσοκομείο δεν θα κλείσει.


Χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης έγραψε «Η πρόταση του ΠΙΣ για Αναπροσανατολισμό διαφόρων Νοσοκομείων έχει κατατεθεί γραπτώς. Κανένα δεν κλείνει οπότε συμφωνούμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου