Θα πραγματοποιήσουν πορεία στα νότια προάστια
Ραντεβού στη Βούλα είχαν οι δημοτικοί αστυνομικοί απ' όπου θα ξεκινήσουν πορεία στα νότια προάστια διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα.
Οι δημοτικοί αστυνομικοί πραγματοποιούν συγκέντωση αυτή την ώρα στη Βούλα ως ένδειξη διαμαρτυρίας στη διαθεσιμότητα που αποφάσισε η κυβέρνηση.
Σημειώνεται ότι χθες έγινε γνωστό ότι με εντολή πρωθυπουργού, το πρόγραμμα κινητικότητας για τη Δημοτική Αστυνομία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου.
Αναφερόμενος στις απολύσεις στο Δημόσιο, ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα της Κυριακής", ανέφερε χαρακτηριστικά πως "σε δύο χρόνια θα φύγουν 15.000 δημόσιοι υπάλληλοι από τους 700.000. Μόλις το 2%! Και θα προσληφθούν άλλοι τόσοι! Και με απόλυτα διαφανή και αξιοκρατικό τρόπο".
Ραντεβού στη Βούλα είχαν οι δημοτικοί αστυνομικοί απ' όπου θα ξεκινήσουν πορεία στα νότια προάστια διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα.
Οι δημοτικοί αστυνομικοί πραγματοποιούν συγκέντωση αυτή την ώρα στη Βούλα ως ένδειξη διαμαρτυρίας στη διαθεσιμότητα που αποφάσισε η κυβέρνηση.
Σημειώνεται ότι χθες έγινε γνωστό ότι με εντολή πρωθυπουργού, το πρόγραμμα κινητικότητας για τη Δημοτική Αστυνομία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου.
Αναφερόμενος στις απολύσεις στο Δημόσιο, ο Αντώνης Σαμαράς, σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα της Κυριακής", ανέφερε χαρακτηριστικά πως "σε δύο χρόνια θα φύγουν 15.000 δημόσιοι υπάλληλοι από τους 700.000. Μόλις το 2%! Και θα προσληφθούν άλλοι τόσοι! Και με απόλυτα διαφανή και αξιοκρατικό τρόπο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου