Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Μία έμπειρη νοσηλεύτρια, στο πλευρό του Γιάννη Γκίκα

Γεννήθηκα και κατοικώ στο Αιγάλεω.

 Είμαι παντρεμένη με τον Τζαρέλλα Αναστάσιο και είμαι μητέρα δύο αγοριών. 

Εργάζομαι ως νοσηλεύτρια στη Γενική Κλινική Δυτικής Αττικής ''Βουγιουκλάκειο'' εδώ και 25 χρόνια. 

Ασχολήθηκα από μικρή ηλικία με το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων Αιγάλεω ως βαθμοφόρος. 

Επίσης, υπήρξα μέλος σε Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Αιγάλεω καθώς ασχολήθηκα και με τον σύλλογο Ελλατουσων Χιου, όπου είναι η καταγωγή της μητέρας μου..

Βάζοντας υποψηφιότητα στο δήμο μας, με την παράταξη ''Συμμαχία για το Αιγάλεω'' με δήμαρχο τον κύριο Γιάννη Γκίκα, θέλω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου καθώς και τις γνώσεις μου μετά από τόσα χρόνια, ερχόμενη, λόγω εργασίας, σε άμεση επαφή με τους δημότες μας και ακούγοντας τα παράπονα τους..

Καραμπίνη Καλλιόπη (Πόπη) του Σταματίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου