Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Παπαδοπούλου Ελένη: ''Ο δήμος Αιγάλεω είναι εκτός ουσιαστικής ανάπτυξης, εδώ και χρόνια''

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αιγάλεω και

έχω μια κόρη 9 ετών.

Είμαι απόφοιτος Τ.Ε.Ι. της σχολής Οικονομίας και Διοίκησης με εξειδίκευση στη «Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων».

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια πάνω στον Τουρισμό αλλά και εξειδικευμένα σε Οικονομικά και Λογιστικά πακέτα.

Στο παρελθόν έχω διατελέσει ως καθηγήτρια σε Δημόσια ΙΕΚ καθώς και στην Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αναβύσσου.

Εργαζόμουν για 13 χρόνια στην First data (πρώην Delta Πληροφορική) σε διάφορα τμήματα χρηματοπιστωτικού οργανισμού με μεγαλύτερο πελάτη μας την Alpha bank.

Ως δημότης Αιγάλεω ένιωσα πως ήρθε η ώρα να πάρω κι εγώ το βάρος τη ευθύνης, για όλα αυτά που εδώ και χρόνια δεν έγιναν, κρατώντας μας εκτός ουσιαστικής ανάπτυξης και ανάδειξης του δήμου μας, με την ελπίδα να διεκδικήσω όσα μας πρέπουν και μας ανήκουν.

Με ενέπνευσε ο Λάμπρος Σκλαβούνος και ο συνδυασμός Νέα Εποχή λόγω ταύτισης απόψεων με ικανούς αξιόλογους και έμπειρους ανθρώπους, με γνώσεις στην αυτοδιοίκηση, πίστη, ανοικτό πνεύμα, εντιμότητα και κατανόηση.

Ο Λάμπρος Σκλαβούνος είναι ένας άνθρωπος αδιάφθορος, με πρόγραμμα , νέες ιδέες που αγαπάει το δήμο μας και μας προτρέπει για πολύ δουλειά με νέες ιδέες, ρεαλιστικές πρωτοπόρες για ένα λαμπρό μέλλον στο δήμο μας ,που το έχει ανάγκη, για το δικό μας Αιγάλεω που μεγαλώσαμε εμείς και που μεγαλώνουν τώρα τα παιδιά μας.

Πιστεύω στον τόπο μου και στους ανθρώπους του και ελπίζω με την ψήφο τους, να μου δώσουν την ευκαιρία να προβάλλω ακόμα περισσότερο τον δήμο μας, χωρίς διακρίσεις και περιορισμούς, με όραμα την αγάπη για τον άνθρωπο και τον τόπο, για να κάνουμε τον δήμο μας φιλικό και χρηστικό προς τους πολίτες του.

Παπαδοπούλου Ελένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου