Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Πρόεδρος Αθλητικής Ακαδημίας Αιγάλεω: ''Με Σκλαβούνο, ελπίζω στα καλύτερα...''

Γεννημένος το 1980, τα πρώτα παιδικά μου χρόνια τα έζησα στην οδό Πλαστήρα, δίπλα στο ιερό ναό του Εσταυρωμένου, στο κέντρο του Αιγάλεω.


Πέρασα την εφηβεία και τα νεανικά μου χρόνια στην περιοχή του Λιούμη, δίπλα στην πλατεία Δαβάκη και τώρα ζω με τη γυναίκα μου, τη 5 χρονών κόρη μου και το σκυλάκι μας , στην οδό Προύσσης. 

Ως κάτοικος της πόλης και ως γονιός, πρώτος εγώ, θέλω ένα Αιγάλεω με καθαρές και ασφαλείς γειτονιές πάρκα, παιδικές χαρές και πλατείες περιποιημένες και λειτουργικές, κατάλληλες και επαρκή σχολικές μονάδες.

Από το 1987, ασχολούμαι με τον αθλητισμό και συγκεκριμένα με το τέννις, στη νεοϊδρυθείσα τότε Αθλητική Ακαδημία Αιγάλεω που δραστηριοποιείται στα γήπεδα του Δ.Α.Κ., την οποία τα τελευταία 13 χρόνια έχω την τιμή να υπηρετώ από τη θέση του προέδρου. 

Ως αθλητής, πρώτος εγώ θέλω αθλητικές υποδομές, θέλω παιδιά, νέους και ενήλικες να πλημμυρίζουν τα γήπεδα, θέλω αθλητικές δραστηριότητες και διοργανώσεις αλλά και πρωταθλητισμό και διακρίσεις για την πόλη μου.

Σημαντική στιγμή στην ιστορία του πάνω από 30χρονών-συλλόγου μας, ήταν η δημιουργία τμήματος μπριτζ και για αθλητές με πρόβλημα όρασης, κίνηση για την οποία βραβευτήκαμε το 2019 και από το ''Φάρο τυφλών'' της Ελλάδος. 

Ως άνθρωπος, θέλω ίσες ευκαιρίες και πλήθος δραστηριοτήτων για όλους.

Διατηρώ επιχείρηση στο κλάδο των αυτοκινήτων που εδρεύει εδώ και 30 χρόνια στο Αιγάλεω. 

Ως επαγγελματίας, πρώτος εγώ, θέλω μαγαζιά ''ανοικτά-γεμάτα'', πελάτες και υπαλλήλους, 
κοιτώντας με αισιοδοξία το μέλλον και το δήμο αρωγό σε αυτό.

Εμείς οι νέοι, με όραμα και μέλλον, χωρίς πολιτικό προφίλ, απαλλαγμένοι από χρώματα και συμφέροντα, με την πολύτιμη βοήθεια των πιο έμπειρων, οφείλουμε και πρέπει να βάλουμε «πλάτη» στο δήμο μας. 

Γι’αυτό συμμετέχω και εγώ, στο πλευρό του υποψήφιου δημάρχου μας, Λάμπρου Σκλαβούνου, γιατί πάνω απ’ όλα, πρώτα εμένα με αφορά και κατ’ επέκταση αφορά όλους μας.

Με Σκλαβούνο, ελπίζω στα καλύτερα...


Γιάννης Κουμπούρας







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου