Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ: ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 2018 : ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ – ΤΑΞΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ

 
 Με ανακοίνωση της η Αριστερή κίνηση Περιστερίου χαρακτηρίζει τον προϋπολογισμό του δήμου Περιστερίου 2018  ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ – ΤΑΞΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ. Τον χαρακτηρίζει συνέχεια των προηγούμενων μνημονικών προϋπολογισμών, προσαρμοσμένο πιστά στο δόγμα του μετώπου Κεφαλαίου-Ευρωπαικής Ένωσης -ΔΝΤ – κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και στοιχίσμένο στην φιλοσοφία του Οικονομικού παρατηρητηρίου των ΟΤΑ

"Ο προϋπολογισμός για το 2018  είναι  συνέχεια των προηγούμενων μνημονικών προϋπολογισμών, ισοσκελισμένος με τέτοιον τρόπο  που να αναδεικνύει  τα  ταξικά και αντιλαϊκά του χαρακτηριστικά .
Προσαρμοσμένος πιστά στο δόγμα του μαύρου μετώπου Κεφαλαίου-Ευρωπαικής Ένωσης -ΔΝΤ – κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και όλων των προηγούμενων  εθελόδουλων ευρωμνημονιακών κυβερνήσεων παρέα με τα πολιτικά εξαπτέρυγα τους.
Ο δήμος ως »ο καλύτερος μαθητής» συνεχίζει να υποτάσσεται στην θεωρία  των ισοσκελισμένων προϋπολογισμών, θεωρία   που δεν επιτρέπει  οι δαπάνες να είναι μεγαλύτερες από τα αιματοβαμμένα έσοδα.
Στοιχίζεται στην φιλοσοφία του Οικονομικού παρατηρητηρίου των ΟΤΑ,  που εξυπηρετεί μικρά και μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα (εργολάβους, τράπεζες, κ.λ.π), προτάσσοντας σαν βασικό κριτήριο ο  δήμος να λειτουργεί σαν επιχείρηση αφυδατωμένος , από οποιαδήποτε φιλολαϊκή , κοινωνική ,πολιτισμική , περιβαλλοντική αντίληψη. Είναι μακριά από την αντίληψη των πραγματικών αναγκών που πηγάζουν μέσα από μια ζωντανή κοινωνία που δεν υποτάσσεται στην θεωρία του εφικτού, αντιπαλεύει την λογική της μιζέριας και της υποταγής, απορρίπτει την μνημονιακή κόλαση που της προσφέρουν.
Έτσι ο δήμος  σε συγχορδία   με τον μνημονικό μηχανισμό επιτήρησης εφαρμόζει  καταστροφική αντιλαϊκή πολιτική , εχθρική στην τοπική κοινωνία.
Τα παραπάνω αποτυπώνονται στα πρόσθετα μέτρα  που θα τεθούν σε ισχύ από την 01/01/2018, μέτρα που δεν περιλαμβάνει ο νέος προϋπολογισμός αλλά έχουν ήδη ψηφιστεί από το Μάιο του 2016. Ενδεικτικά αυτά είναι περικοπή ΕΚΑΣ για τους χαμηλοσυνταξιούχους το 2018 και κατάργηση οριστικά και για όλους το 2019, αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες, αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων, αναπροσαρμογή που προέρχεται από την λίστα των 95 προαπαιτούμενων που συνδέοντα με την τρίτη αξιολόγηση τα οποία θα πρέπει να υλοποιηθούν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου, μείωση αποδοχών σε φορολογούμενους με ετήσιες αποδοχές από μισθούς ή συντάξεις άνω των 9.000,00 ευρώ, <<μαχαίρι>> στα πολυτεκνικά επιδόματα, κατάργηση έκπτωσης από τις αποδείξεις για τις δαπάνες σε γιατρούς, φάρμακα, νοσήλια που εκδόθηκα μέσα στο 2017,κατάργηση του ειδικού καθεστώτος έκπτωσης 30% ΦΠΑ , καίριο πλήγμα για τους κατοίκους 32 νησιών, μείωση κατά 50% του επιδόματος θέρμανσης, απώλεια  φορολογικών ρυθμίσεων από οφειλέτες  με καθυστέρηση πληρωμής έστω μίας μέρας, φόρος διαμονής στα ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια-διαμερίσματα.
Ο δήμος αντιγράφοντας την κυβέρνηση χαρατσώνει με φόρους -τέλη και πρόστιμα  τους δημότες συνεχίζοντας την καταστροφική και βάρβαρη αφαίμαξη του κεντρικού κράτους.  Με βάσει τα »πραγματικά» στοιχεία του λογαριασμού γενικής εκμετάλλευσης  των ετών 2015 και 2016 έχουμε:
                                                                                                        2016                    2015
Έσοδα από φόρους εισφορές, τέλη πρόστιμα και προσαυξήσεις 2.543.138,31            4.112.013,65
Έσοδα από τέλη και δικαιώματα                                                           16.852.364,04          16.457.518,55
                                                                                                 19.395.502,13            20.569.532,20

Έσοδα από επιχορηγήσεις                                                                          19.413.098,41          19.500.816,27
Από τα παραπάνω πραγματικά στοιχεία προκύπτει ότι το τοπικό κράτος σιτίζεται αποκλειστικά από   τους δημότες-πολίτες.
Για τον παραλογισμό του προϋπολογισμού και της πλασματικότητας του  αρκεί να αναφέρουμε τα παρακάτω:
                                                                                                             2106                   2015
Προϋπολογισθέντα  πλασματικά                                                                       77.901.040,37           80.200.778,00
Αποτελέσματα χρήσεως πραγματικά                                                                 42.953.858,17          44.767.544,52  
Ποσοστά απόκλισης                                                                                             40,26%                       44,18%
Παρότι  όμως μιλάμε για κοινωνικό ολοκαύτωμα ο δήμος συνεχίζει να κλείνει τους ισολογισμούς του με κέρδη.         
                                                                                                               2106             2015
Καθαρά αποτελέσματα (πλεόνασμα) χρήσεως                        1.341.927,65     1.546.502,82
Έτσι κυβέρνηση και δήμος αποτυπώνουν  πλεονάσματα και κέρδη  , ενώ  την ίδια ώρα συνεχίζεται το πάρτι επί της δημόσιας περιουσίας. Προφανώς  ο δήμος δεν ξεπουλάει λιμάνια και αεροδρόμια αλλά παραχωρεί  όσους  δημόσιους χώρους μπορεί (Αλσος,1η παιδική χαρά, κινηματογράφος κ.α) σε ημέτερους πάντα με την »διαφάνεια» των διαγωνισμών ,που όπως πρόσφατα  αποκαλύφθηκε πάντα υπάρχει ένας »Κώστας».
Θα ήταν παράληψη να μην αναφερθούμε όμως, πως παρουσιάζει ο δήμος έστω και με την πλασματικότητα τους της προβλέψεις για ορισμένα έργα επιχορήγησης από την περιφέρεια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της πολιτικής του δήμου για τις υπηρεσίες τεχνικών έργων, πράσινου και πολεοδομίας, που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (κωδ.64) είναι ότι εκτός από την μείωση 35,12% (2017: 3.344.913,00 -20182.170.010,01) , το 80% του προϋπολογισθέντος ποσού για 2018 δηλαδή 1.720.000,01 ευρώ αφορά την ανάπλαση της οδού Σοφοκλή Βενιζέλου στα πρότυπα μια νέας μπορναζοποίησης ,Βεάκη) . Ενώ  για την ανάπλαση της περιοχής Τσαλαβούτα που πνίγεται κάθε τρις και λίγο   προβλέπεται   αστρονομικό ποσό του ενός ευρώ.
Επίσης στον κωδικό 30 Υπηρεσία Τεχνικών Έργων παρουσιάζεται μείωση 13,66%.(2018:7.606.027,19-2017:8.809.812,65)
Από τις παραπάνω δαπάνες για την    μελέτη αντιπλημμυρικής προστασίας του Δήμου Περιστερίου  προϋπολογίζεται το ποσό των     150.000,00 ευρώ ,όταν για τις χριστουγεννιάτικες φιέστες έχουμε πραγματικές δαπάνες ( 250.000,00 ευρώ).
Αβίαστα προκύπτει το συμπέρασμα , πιστοποιώντας τα προηγούμενα για το ενδιαφέρον του δήμου για την αντιπλημμυρική προστασία των δημοτών.
ΚΩΔ.6 ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ
Ο συγκεκριμένος κωδικός  αφορά τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους(ΚΑΠ), που διατίθενται,  για κάλυψη παγίων και λειτουργικών αναγκών, για την καταβολή μισθωμάτων ακινήτων προς στέγαση δημόσιων σχολικών μονάδων και λοιπών υπηρεσιών για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ.α. Οι συγκεκριμένες επιχορηγήσεις παραμένουν στάσιμες και είναι αναντίστοιχες με τις οξυμένες κοινωνικές ανάγκες.
ΚΩΔ.12 ΕΚΤΑΚΤΕΣ  ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ
                                                         2018                       2017
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΝΤΑ                      389.034,00              914.920,00
ΜΕΙΩΣΗ 191,35%
Πρόκειται για επιχορηγήσεις με έντονο κοινωνικό χαρακτήρα όπως για παράδειγμα η επιχορήγηση παροχής βοήθειας για προγράμματα γυναικών κατά της βίας, επιχορήγηση για πυροπροστασία ,ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων ΟΑΕΔ.
ΚΩΔ.13  ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
                                                         2018                       2017
ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΝΤΑ                     5.120.584,30              6.159.893,79
ΜΕΙΩΣΗ 16,87%
Οι συγκεκριμένες επιχορηγήσεις αφορούν έργα κυρίως βιτρίνας και όχι υποδομής.
Συμπερασματικά
– Οι δημότες πληρώνουν από το υστέρημα τους και μάλιστα δύο φορές ,συμμετέχοντας  με φόρους ,τέλη χαράτσια ,πρόστιμα στα έσοδα του δήμου από μία και πληρώνοντας αβάσταχτη φορολογία από την άλλη.
-Το κράτος αποσύρεται σταδιακά και χρηματοδοτεί επιλεκτικά έργα.
-Συνεχίζεται η μείωση της μισθοδοσίας (2018 15.880.431,14 ,2017: 16.278.174,14)
-Τα τεχνικά έργα μέσω των μηχανισμών των ΕΣΠΑ κατευθύνονται προς το μεγάλο εργολαβικό και εμπορικό κέρδος και όχι προς τις πραγματικές ανάγκες της λαϊκής πλειοψηφίας.
Αυτή η πολιτική ούτε »εξωραΐζεται»,  ούτε »εκδημοκρατίζεται»,  ούτε βελτιώνεται με αλλαγή προσώπων και διαχείρισης.
Μόνο ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ με μαζική, δυναμική, ακηδεμόνευτη εργατική-λαϊκή-νεολαίστικη ΠΑΛΗ, στην κοινωνία, στον δήμο και παντού!
Περιστεριώτισσες,  Περιστεριώτες
Να πάρουμε τις ΖΩΕΣ και τις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ μας στα χέρια μας.
ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ,      23/11/2017"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου