Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Γρηγόρης Γουρδομιχάλης - Σχετικά με τις εξελίξεις στο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού.


Θελω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους γονείς του ΕΠΑΛ, αλλά και
τους πολίτες απο τον δήμο Κορυδαλλού και τους άλλους δήμους για τα δεκάδες μηνύματα συμπαράστασης τους στο Γονείς Επαλκορυδαλλού 


Μηνύματα που δείχνουν την αγωνία τους για το μέλλον του σχολείου αλλά και την αγανάκτηση τους για τον τρόπο που εφάρμοσε η διοίκηση στην αξιολόγηση των υποψηφίων διευθυντών σχολείων της περιοχής του Πειραιά.
Αλλά και μηνύματα διαμαρτυρίας για τη δίωξη μου, όπως και άλλων διευθυντών, και την απομάκρυνση μου από το ΕΠΑΛ, λόγω του οτι συγκρούστηκα με τις συντεχνίες, αφού πάντα έβαζα τη δημόσια παιδεία πάνω από τα συμφέροντα τους.
Έχω τη γνώμη οτι τέτοιες διώξεις βλάπτουν και υπονομεύουν τη δημόσια παιδεία.
Αλλά σίγουρα βλάπτουν και αυτούς που καθοδήγησαν, εκτέλεσαν ή σιώπησαν, όπως θα δείξει το μέλλον, αργά ή γρήγορα.
Εσείς είστε, όμως, οι καταλληλότεροι αξιολογητές του έργου μου στο ΕΠΑΛ, γιατί εσεις ξέρετε καλύτερα απ' όλους τις δυσκολίες που καθημερινά αντιμετωπίζαμε από κοινού.
Παρ' όλα αυτά καταφέραμε με τη βοήθεια και της Δημοτικής Αρχής, να κάνουμε το ΕΠΑΛ ένα απ' τα μεγαλύτερα, καλύτερα και ασφαλέστερα σχολεία της χώρας.
Εδω και 17 χρόνια μας εμπιστεύεστε για την εκπαίδευση και την ασφάλεια των παιδιών.
Αυτή είναι η πιο ακλόνητη, η πιο έγκυρη απόδειξη της προσφοράς μου στην εκπαίδευση.
Δεν θα επιτρέψω στη πίκρα, που δικαιλογημένα με κατέχει, να με αδρανοποιήσει.
Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να είμαι δίπλα σας, στα παιδιά μας και στο σχολείο μας, από όποια τυχόν θέση ευθύνης έχω στο μελλον και με όποιον τρόπο μπορώ.
Σας ευχαριστώ και πάλι!


Γρηγόρης Γουρδομιχάλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου