Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Ο Στέφανος Παπαδόπουλος ανεξαρτητοποιήθηκε από την δημοτική παράταξη "Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι"


Επιστολή με την οποία εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην ανεξαρτητοποίησή του από την δημοτική παράταξη "Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι" έστειλε ο δημοτικός σύμβουλος Περιστερίου κ. Στέφανος Παπαδόπουλος. Κύριοι λόγοι τους οποίους αναφέρει είναι η αντιπολιτευτική τακτική και ο τρόπος λειτουργίας της δημοτικής παράταξης και το γεγονός πως η παράταξη μένει βουβός παρατηρητής , σε γεγονότα που συμβαίνουν δίπλα μας σε περιόδους βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης. Τέλος δηλώνει πως Ανεξαρτητοποιείτα για ν΄ ακολουθήσει και να υπηρετήσει τη φωνή της συνείδησής του και μόνο, καθώς και το χρέος του να στέκομαι κοντά στην κοινωνία, παλεύοντας για το δίκιο , διεκδικώντας με κάθε κόστος το δημόσιο κοινωνικό συμφέρον. Δεν παραλείπει να ευχαριστήσει τους συναδέλφους του Φώτη Κουγιουμτζή , Σοφία Αλεξοπούλου και Νίκο Ζούτσο για την συνεργασία.
  •  Η Επιστολή
Με την επιστολή αυτή δηλώνω την ανεξαρτητοποίησή μου από την δημοτική παράταξη "Ενεργοί Πολίτες για την ανατροπή στο Περιστέρι".
  • Η απόφασή μου σχετίζεται με την αντιπολιτευτική τακτική και τον τρόπο λειτουργίας της δημοτικής παράταξης , η οποία -κατά την άποψή μου- , θα έπρεπε να ήταν διαφορετική απέναντι στα φαινόμενα κακοδιαχείρισης, αλαζονείας, συγκεντρωτισμού ,αυταρέσκειας της δημοτικής αρχής. 
Επιπρόσθετα, πιστεύω ,ότι χρέος κάθε δημοτικής παράταξης, κάθε δημοτικής ομάδας και κάθε εκλεγμένου δημοτικού συμβούλου σε περιόδους βαθιάς ανθρωπιστικής κρίσης, όπως αυτή που διέρχεται η πατρίδα μας και η κοινωνία, είναι να αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις και να μην μένει βουβός παρατηρητής , σε γεγονότα που συμβαίνουν δίπλα μας ανεξαρτήτως πολιτικής πεποιθήσεως και κομματικής προέλευσης .
  • Σύντομα και ξεκάθαρα ως άνθρωπος πάνω απ’ όλα και ως δημοτικός σύμβουλος ,αισθάνομαι τεράστια την προσωπική μου ευθύνη για ό,τι θα ήθελα και για ό,τι θα μπορούσε να γίνει και δεν έγινε από τη δική μας δημοτική παράταξη , όπως είχαμε χρέος απέναντι στους συμπολίτες που είτε μας τίμησαν με την ψήφο τους είτε όχι. 
Ανεξαρτητοποιούμαι για ν΄ ακολουθήσω και να υπηρετήσω τη φωνή της συνείδησής μου και μόνο, καθώς και το χρέος μου να στέκομαι κοντά στην κοινωνία ,παλεύοντας για το δίκιο , διεκδικώντας με κάθε κόστος το δημόσιο κοινωνικό συμφέρον , για την καθημερινότητα των συνδημοτών μου , αλλά και για τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας , απευθυνόμενος σε όλα τα κοινωνικά και πολιτικά στρώματα της πόλης μας διότι τα δημοτικά προβλήματα πέρα από πολιτικά είναι και κοινωνικά και η επίλυσή τους αφορά όλους τους συμπολίτες μας ανεξαρτήτως πολιτικού χώρου.
  • Ειλικρινά, πιστεύω, ότι μ' αυτήν την ανεξαρτητοποίησή μου θα προσφέρω περισσότερα στους συνανθρώπους μου , αγωνιζόμενος από όλα τα κοινωνικά μέτωπα και αδιαφορώντας για το όποιο πολιτικό ή άλλο κόστος μου αναλογεί, επιδιώκοντας να μείνω στις συνειδήσεις των συμπολιτών μας ως άνθρωπος πριν και πάνω απ’ όλα κι όχι ως δημοτικός σύμβουλος.
Καταληκτικά , θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συναδέλφους μου Φώτη Κουγιουμτζή , Σοφία Αλεξοπούλου και Νίκο Ζούτσο για την συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια με την ελπίδα και την ευχή να κάνουμε ο καθένας από το μετερίζι του το καλύτερο για την πόλη μας .
Στέφανος Παπαδόπουλος
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου