Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Σταύρος Τασιόπουλος: οι πολίτες του Αιγάλεω έχουν άμεσα και καθημερινά ζητήματα που χρήζουν αντιμετώπισης για τα οποία και εγώ ασχολούμαι με όλες τις δυνατότητές μου

  • Δηλώνω ότι πλέον είμαι ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος


Τοποθέτηση περί της διαγραφής του Δείτε Εδώ από την Παράταξη Ανάπλαση-Αιγάλεω έκανε ο Δημοτικός Σύμβουλος Αιγάλεω Τασιόπουλος Σταύρος η οποία έχει ως εξής:


"Λόγω ότι αυτή την περίοδο έχω πολλές πανεπιστημιακές υποχρεώσεις επειδή είμαι και Υπ. Διδάκτωρ Νομικής, και γι αυτό δεν ήμουν παρών στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο, δηλώνω ότι πλέον είμαι ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
  •  Για τις αιτιάσεις του κ. Μπίρμπα θα τοποθετητώ με εκτενή ανακοίνωση το επόμενο χρονικό διάστημα γιατί θα πρέπει όλα να λέγονται μιας και έτσι επιτάσσει η διαφάνεια και η δημοκρατία. 
Επιπλέον οι πολίτες του Αιγάλεω έχουν άμεσα και καθημερινά ζητήματα που χρήζουν αντιμετώπισης για τα οποία και εγώ ασχολούμαι με όλες τις δυνατότητές μου. 
  • Σε αυτά οφείλουμε να δώσουμε όλοι την προσοχή μας. "
 Με εκτίμηση, 
Τασιόπουλος Σταύρος
 - Δημοτικός Σύμβουλος Αιγάλεω Υπ. Διδάκτωρ Νομικής, LLM Δημοσίου Δικαίου & Πολ. Επιστήμης MSc Περιβαλλοντικής Διακυβέρνησης & Βιώσιμης Ανάπτυξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου