Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΟΚΑΣ: Για μένα η μουσική είναι πάθος. Είναι ο τρόπος που μπορώ να εκφράζω στον κόσμο πως αισθάνομαι



         
                       

nlpradio.gr: Βασίλη σε καλωσορίζουμε.
Ξέρουμε ότι ζεις στην Νέα Υόρκη. Έχεις γεννηθεί εκεί ή κάποια στιγμή έφυγες απ την Ελλάδα και πήγες μόνιμα εκεί?

  • Γεια σας κι εγώ σας ευχαριστώ που είμαι εδώ. ‘Έχω γεννηθεί στην Αμερική, στην Νέα Υόρκη, εδώ μεγάλωσα,  αλλά η καρδιά μου είναι στην Ελλάδα. Κάθε καλοκαίρι έρχομαι διακοπές στην Χίο.

 nlpradio.gr: Πως είναι η ζωή στην Νέα Υόρκη? Είναι μια μαγική πόλη που δεν κοιμάται ποτέ όπως λένε ή η αλήθεια είναι διαφορετική?

  • Η ζωή στην Αμερική είναι πολύ «εργατική». Δουλεύω πολύ. Όταν δεν δουλεύω δημιουργώ μουσική ή είμαι έξω, στο Caprice (γέλια). Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη που δεν κοιμάται, απλά στις 04:00 τα μπαράκια και τα clubs απ τον νόμο, κλείνουνε! Εάν έρθετε κάποια στιμγή θα δείτε τι γίνεται!

 nlpradio.gr: Η πόλη που ζεις σου δίνει ευκαιρίες να παίξεις την μουσική σου και να σε γνωρίσει ο κόσμος εύκολα?

  • Στην πόλη που ζω έχουμε το Ελληνάδικο Caprice που παίζουν τα κομμάτια μου. Ο Γιάννης το αφεντικό,  ο Χρήστος ο υπεύθυνος και όλα τα παιδιά εκεί με στηρίζουν πολύ. Υπάρχουμε πολλά Ελληνικά συγκροτήματα, καθώς και ο ξάδελφος μου ο Λευτέρης Μπουρνιάς που παίζει κλαρίνο, που με παίρνουν μαζί τους σε διάφορα events για να τραγουδήσω. Επίσης και djs που έρχονται από την Ελλάδα παίζουν τα τραγούδα μου στα sets τους. Είμαι μακριά από την Ελλάδα, αλλά εδώ στην Νέα Υόρκη με έχουν μάθει.

nlpradio.gr: Με τους Έλληνες που ζουν στην Νέα Υόρκη έχεις επαφές? Γνωρίζουν την μουσική σου?

  • Στην αρχή κανένας δεν ήξερε ότι το κομμάτι που άκουγαν ήταν δικό μου, μέχρι και ο dj στο μαγαζί που συχνάζω!! Αλλά όταν το έμαθαν έγινε χαμός!

nlpradio.gr:  Πρόσφατα κυκλοφόρησες το νέο σου single με τίτλο «Κατάλαβα». Θέλεις να μας πεις δύο λόγια, πως δημιουργήθηκε και από ποιούς?

  • Το νέο μου είναι από τα καλύτερα κομμάτια που έχουμε βγάλει. Οδηγούσα μια μέρα και από τον ρυθμό που έκανε το φλας την ώρα που έστριβα,  μου ήρθε ο ρυθμός και το ρεφραίν. Και άρχισα να τραγουδάω την λέξη «Κατάλαβα»!! Μέτα  στο studio  δουλέψαμε τους στίχους με τον παραγωγό μου τον Δημήτρη Χατζησάββα από την Ρόδο και κάτσαμε με τον φίλο μας τον Χριστόφορο Ελευθεριάδη και χτίσαμε την μουσική γύρω από την μελωδία που μου είχε έρθει στο αμάξι. Κατάλαβες?? Αλλά βέβαια πέρασε λίγος καιρός μέχρι να βγάλουμε τον σωστό ήχο. Καλά που ο κολλητός μου ο Ανδρέας Τσαούσης είναι super dj και ξέρει πολύ μουσική και φέραμε το κομμάτι σε σημείο να κάνει…..Thorybo!!!

nlpradio.gr:  Τι σημαίνει για σένα η μουσική?

  • Για μένα η μουσική είναι πάθος. Είναι ο τρόπος που μπορώ να εκφράζω στον κόσμο πως αισθάνομαι ή πως αισθάνθηκα κάποια συγκεκριμένη στιγμή.

 

nlpradio.gr: Με ποιόν τραγουδιστή θέλεις οπωσδήποτε να τραγουδήσετε μαζί?

  • Δεν έχω κανέναν συγκεκριμένο, απλά μ αρέσουν πάρα πολύ τα τραγούδια του Νίκου Βέρτη, του Στάθη Ξένου και του Νίκου Οικονομόπουλου.

nlpradio.gr: Εκτός απ την μουσική με τι άλλο ασχολείσαι?

  • Ασχολούμαι στο μαγαζί με τους γονείς μου,. Έχω σπουδάσει Management εδώ και πήρα το πτυχίο μου, απλά μ  αρέσει να δουλεύω στο οικογενειακό μαγαζί.  Ήρθαν οι παππούδες μου και ο πατέρας μου εδώ και άνοιξαν μαγαζιά μετά από πολύ δουλειά. Και θα ήθελα κι εγώ να κάνω το δικό μου μαγαζί κάποια στιγμή.

nlpradio.gr: Η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς την λέξη Ελλάδα?

  • Η πρώτη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό όταν   ακούω «Ελλάδα» είναι «διασκέδαση»

nlpradio.gr: Κι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς την λέξη Αμερική?
Όταν ακούω Αμερική………δουλειά!!   
 
nlpradio.gr: Ετοιμάζεις κάτι νέο? Ένα καινούριο τραγούδι ίσως?

  • Τώρα ετοιμάζουμε κάτι φοβερό. Λέγεται «Τα πράγματα είναι απλά». Μάλλον όλη η Ελλάδα και ο Ελληνισμός εκτός Ελλάδας θα το καταλάβουν!!

nlpradio.gr: Βασίλη σ ευχαριστούμε και να είσαι καλά.
Ευχαριστώ και πάλι

Vassilis “Thorybos” Tokas






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου