Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

O ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ στο nlpradio




 ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ  «Tα τελευταία χρόνια όλο κ λιγότερο καλά τραγούδια συναντάμε. Νιώθω ότι έχουμε χάσει την ανάγκη να ανακαλύπτουμε καινούριους καλλιτέχνες και  μουσικές»
1.    ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ.
Γεννήθηκα,μεγάλωσα κ έμεινα εως την ενηλικίωση μου στην Κεφαλονιά.Πρώτη μου επαφή με την μουσική σε ηλικια 6 ετών αρχίζοντας μαθήματα κλασσικου πιάνου. Στα 24 ανακαλύπτω οτι μπορώ να τραγουδήσω σωστά κατά την φοίτηση μου σε δραματική σχολή.Κατόπιν "ερωτεύομαι" την κιθάρα κ αρχίζω μαθήματα jazz αρμονίας κ κιθάρας καθώς κ μαθήματα ορθοφωνίας.Έχω κυκλοφορήσει 2 δίσκους με τραγούδια δικά μου κ του αδελφού μου με τίτλο "Μαύρο κοχύλι" και "Μισοπέλαγα καρδιάς".
2.    ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΜΙΣΟΠΕΛΑΓΑ ΚΑΡΔΙΑΣ». ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ.
Η πρώτη μου απόπειρα ενορχηστρωτική.Αρκετά διαφορετικός σε σχέση με τον πρώτο όχι τόσο μουσικά κ στιχουργικά, αλλά ενορχηστρωτικά μιας κ κυρίαρχο ρόλο έχει το βιολί.
3.    ΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΣΚΟ ΣΟΥ;
Από τον πρώτο είμαι πραγματικά περήφανος για το τραγούδι "Τα 2 παιδιά" κ απο τον δεύτερο μου αρέσει πιο πολύ θα έλεγα το ομόνυμο "Μισοπέλαγα Καρδιάς".
4.    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ INTERNET ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ;
 Φυσικά.Αλλωστε έχω επιλέξει το καινούριο μου album "Μισοπέλαγα Καρδιάς" να το προωθήσω αποκλειστικά απο το διαδίκτυο. Έχω συμβόλαιο με αμερικάνικη εταιρία να τοποθετεί τα τραγούδια μου στα Amazon k Itunes. Επίσης κάποιος μπορεί να το βρεί στην σελίδα μου kalafatis.net
5.    ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΣΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;
Παίζω κυρίως εκτός Αθηνών αυτό το διάστημα.

6.   ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ;
Tα τελευταία χρόνια όλο κ λιγότερο καλά τραγούδια συναντάμε. Δυστυχώς φταίμε εμείς πρώτα ως ακροατές που αναμασάμε ότι προχειρότητα μας σερβίρουν. Επίσης νιώθω ότι έχουμε χάσει την ανάγκη να ανακαλύπτουμε καινούριους καλλιτέχνες κ μουσικές κάτι που είναι φυσικό επακόλουθο της στασιμότητας του τρόπου ζωής του νεοέλληνα.
7.    ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ REALITY ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ;
Με βοήθησε αρκετά. Μιλάμε για τα reality λες και είναι ντροπής πράγμα. Αυτό που με οδήγησε στο να στραφώ στην τηλεόραση ήταν η αντιμετώπιση του και καλά ποιοτικού εντέχνου χώρου της ελληνικής μουσικής.

8.    ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ;
Με τον Jimy Page και τον Richie Sambora.
9.    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΟΥ;
Να έχουμε την υγεία μας και να έχω πάντοτε την δυνατότητα να "ζω" από την μουσική.
10.    ΤΙ ΕΥΧΗ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΑΚΡΟΑΤΕΣ, ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΑΣ;
Υγεία και όταν πολύ σύντομα έρθει η ώρα, να ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ποιοί ευθύνονται για την κατάσταση που βιώνει η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου