Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΙΓΑΛΕΩ: Γιατί δεν θα ψηφίσουμε την απόφαση της Διοίκησης για την υποβολή πρότασης δημιουργίας ΚΔΑΠ

Δελτίο Τύπου με τις παρατηρήσεις της ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΑΙΓΑΛΕΩ για ΚΔΑΠ και παραχώρηση σε ACS, που αφορούν σε θέματα του Δημ. Συμβουλίου της 4ης Αυγούστου 2020


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΑΙΓΑΛΕΩ 03/08/2020


“Γιατί δεν θα ψηφίσουμε την απόφαση της Διοίκησης για την υποβολή πρότασης δημιουργίας ΚΔΑΠ”



Καταρχήν δεν είμαστε αντίθετοι στην υλοποίηση προγραμμάτων ΚΔΑΠ.

Θεωρούμε όμως ότι η απαράδεκτη μεθόδευση της Διοίκησης Γκίκα. που με αδιαφάνεια, υποβάθμιση του Δ.Σ., υποτίμηση των υπηρεσιών με τη χαρακτηριστική τους προχειρότητα, πάντα χωρίς πρόγραμμα, πολύ φοβούμαστε ότι θα δημιουργήσει προβλήματα λειτουργίας και πιθανόν καταλογισμών (στο συγχρηματοδοτούμενο κοινωνικό πρόγραμμα με τα περισσότερα διαχρονικά πρόστιμα σε Δήμους).


ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗΣ


  • Αρχές Μαΐου, μέσα στην πανδημία, ζητήθηκε από εκπαιδευτικούς και γονείς να υποβάλουν αιτήματα συμμετοχής.
  • Στο Δ.Σ., 20 μέρες μετά, ποτέ δεν κατατέθηκε, έως και σήμερα, στοιχειώδης μελέτη προϋπολογισμού και βιωσιμότητας ούτε γνώριζαν τι έλεγαν (δείτε Δ.Τ. 27/05/2020 “Ρεσιτάλ αδιαφάνειας”[https://anaplasiegaleo.blogspot.com/2020/05/20200527.html?fbclid=IwAR2uoQ3nQP18_ZOjS3j5U6XaRfoRC4zO_UQDch4qRMFl-0mRGV5yZIXcjx4]).

  • Παρά την αντίθεση του Δ.Σ. (10 υπέρ στους 39 παρόντες), ανατέθηκε σε ιδιώτη ο φάκελλος υποβολής με 25.000 ευρώ, ενώ οι υπηρεσίες είχαν την εμπειρία και τη δυνατότητα να τον υποβάλουν.

  • Η “ποιότητα” του κανονισμού λειτουργίας που μας έχει αποσταλεί για το διά περιφοράς Δ.Σ. (4 Αυγούστου) δικαιολογεί την αντίθεση των δημοτικών παρατάξεων και αποδεικνύει πόσο δίκιο είχαν οι τρεις παρατάξεις της αντιπολίτευσης στην Οικονομική Επιτροπή (ΑΝΑΠΛΑΣΗ, επικεφαλής Μπίρμπας, ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, επικεφαλής Σκλαβούνος, ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ, επικεφαλής Δάγκα) οι οποίες προσέφυγαν από κοινού -κάτι πρωτοφανές για το Δημοτικό Συμβούλιο- για την ακύρωση της απόφασης, λόγω του αλαλούμ στα εισηγητικά και των μεθοδεύσεων στις διαδικασίες.

  • Παρ’ όλα αυτά, η Διοίκηση προχώρησε και έχουμε πληρώσει για ένα εισηγητικό copy paste παλαιότερης πρότασης, με αναφορά σε προ-προηγούμενο κοινοτικό πλαίσιο (2007-2013!) και σε παλαιότερους νόμους. Όλα αυτά όταν διαθέσιμος στον καθένα μέσω Internet είναι ο σύγχρονος πρότυπος κανονισμός(https://www.eetaa.gr/enarmonisi/odhgos_kdap/odhgos_kdap.pdf) από την ΕΕΤΑΑ.


Μέχρι τώρα η Διοίκηση δεν έχει δώσει απαντήσεις για τον τρόπο διαχείρισης και υλοποίησης του προγράμματος (διαθέσιμοι χώροι, πόροι και προσωπικό από τον Δήμο, προσλήψεις, προμήθειες κ.λπ.). Κανείς δεν ξέρει αν θα υλοποιηθεί αποκλειστικά από τον Δήμο, αν θα γίνει με παραχώρηση ολική ή μερική σε ιδιώτη, πώς και πότε θα γίνουν προσλήψεις, αν αυτές απαιτηθούν, ποιες δραστηριότητες θα υλοποιηθούν σε πρώτη φάση, αν υπάρχει σχεδιασμός για μετά κ.λπ.

Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να συναινέσουμε σε μια τέτοια διαδικασία, όταν ο συγκεκριμένος ιδιώτης έχει αναλάβει και τον συντονισμό των δομών (!).

Η Διοίκηση είχε τη δυνατότητα αυτούς τους τρεις μήνες να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα.

Τέλος, μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει η Διοίκηση Γκίκα τον θεσμικό ρόλου και την ευθύνης των αιρετών της Αυτοδιοίκησης, όταν ορίζεται υπεύθυνος και στις τέσσερις προτεινόμενες δομές (!) λαϊκό μέλος και αναπληρωτής του ο αρμόδιος αμειβόμενος αντιδήμαρχος.

Σε σχέση δε με το 11ο θέμα της ημερήσιας διάταξης (παράταση παραχώρησης χώρου στον Ελαιώνα στην ACS) προϋπόθεση έγκρισης είναι να οριστούν αξιόλογα αντισταθμιστικά υπέρ του Δήμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου