Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Τζανογεώργης Ιωάννης: "Η λύση των προβλημάτων της καθημερινότητας είναι θέμα μόνιμου αγώνα"

Σε πολύ λίγες ημέρες, ψηφίζουμε για
το Δήμο μας για την περιφέρειά μας, καθώς και για το ευρωκοινοβούλιο. 

Κάθε μία από αυτές τις διαδικασίες παίζει το δικό της ιδιαίτερο ρόλο στις ζωές μας.

 Σε αυτές τις εκλογές θέτω τον εαυτό μου στην κρίση των ψηφοφόρων με το συνδυασμό του Γιάννη Σγουρού για την Περιφέρεια Αττικής και πιο συγκεκριμένα στο δυτικό τομέα Αθηνών. 

Είναι γεγονός πως λόγω, και της απαιτητικής σε ώρες εργασίας, μου δεν έκανα όσα θα μπορούσα ώστε να προβληθεί η υποψηφιότητά μου.

Επίσης επέλεξα να μην τυπώσω φυλλάδιο και να μην κάνω αλόγιστη χρήση καρτών, κάτι που επιβαρύνει αρκετά το περιβάλλον.

Προέβαλα λοιπόν την υποψηφιότητά και τις απόψεις μου μέσω διαδικτύου και μέσω της κατ ιδίαν επαφής με αρκετούς ανθρώπους. 

Αντιλαμβάνομαι την ενασχόληση με τα κοινά και γενικότερα την πολιτική ως ένα μαραθώνιο και όχι ως ένα sprint.

Kαθ΄ όλο το διάστημα μεταξύ των εκλογικών διαδικασιών, κρινόμαστε καθημερινά από τον κόσμο και όχι μόνο μέσα σε 20 μέρες.

Έτσι λοιπόν θεωρώ πως το δείγμα γραφής μου, το έχω δώσει όλα αυτά τα χρόνια που συμμετέχω στα κοινά και ζητώ τη στήριξή σας. 

Για μένα η ενασχόληση με τον τόπο που ζω, εργάζομαι, και μεγαλώνω το παιδί μου, δεν περιορίζεται στην εκλογή μου ή μη.

Τη Δευτέρα όταν θα σβήνουν σιγά-σιγά τα "φλας", θα είμαι και πάλι εδώ, ασχέτως αποτελέσματος.

Δηλώνω παρών διότι παραφράζοντας τα λόγια του Ανδρέα Παπανδρέου,

 "Η λύση των προβλημάτων της καθημερινότητας είναι θέμα μόνιμου αγώνα."


Τζανογεώργης Ε. Ιωάννης
Ελεύθερος επαγγελματίας-Υπαξιωματικός ε.α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου